سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 56 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 18

برگزاری همایش شکوه مقاومت بسیجیان در شهر جویم

به مناسبت سالروز تاسیس بسیج، همایش شکوه مقاومت در جوار قبور مطهر شهدای گمنام (بوستان صبا) شهر جویم برگزار شد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم در…

به مناسبت سالروز تاسیس بسیج، همایش شکوه مقاومت در جوار قبور مطهر شهدای گمنام (بوستان صبا) شهر جویم برگزار شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم در این مراسم باشکوه که با حضور جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان و هیئت همراه،مسئولین ادارات،خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران و تعداد کثیری از بسیجیان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی برگزار گردید ابتدا مهدی بیداد فرمانده حوزه مقاومت امام سجاد(ع) جویم با تبریک ۵ آذر بعنوان روز بسیج و خوشامدگویی به مهمانان یاد و خاطره شهیدان و رزمندگان را زنده نگه داشتند.

در ادامه فضل الله سلمانپور جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان نیز با تبریک این روز مقدس به تمام اقشار بسیجی افزود: فلسفه تشکیل بسیج،فلسفه حفاظت و صیانت و رساندن انقلاب به آرمان هایش بوده که در راس آن تمدن بزرگ اسلامی است.

سلمان پور با اشاره به اینکه همه باید به سمت تمدن اسلامی قدم برداریم اظهار داشت: حضور مقتدرانه محور مقاومت و تفکر بسیجی یک موقعیت ویژه در تمدن اسلامی امروز است که این خود زمینه ظهور را فراهم می آورد.

وی، به تفکر و اعتقاد امام خمینی (ره) در تشکیل و گسترش تفکر بسیجی در دنیا اشاره و تصریح نمود: تفکر بسیجی در کشورهای اسلامی در حال شکل گیری است که نمونه های آن را درجنگ با داعش و نبرد در لبنان، سوریه و … می بینیم و همچنین در حادثه اخیر زلزله استان کرمانشاه بار دیگر حماسه حضور بسیجیان در جمع آوری کمک جهت  مناطق زلزله زده به وضوح دیده می شود.

پایان بخش این برنامه تقدیم هدایا و لوح تقدیر به تعدادی از بسیجیان و اجرای حرکات نمایشی توسط ووشوکاران شهر جویم بود.

خبرنگار-آرزو جهان پیما

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۶:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین