شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 52 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

ارتقای خدمت رسانی بیمارستان خنج: افزوده شدن 8 متخصص جدید به کادرپزشکی

در راستای ارتقای خدمت رسانی به مردم، ۸ متخصص جدید به کادر پزشکی بیمارستان نبی اکرم(ص) خنج افزوده شد. مراسم  استقبال از متخصصین جدیدالورود بیمارستان نبی اکرم(ص) خنج با حضور مسئولان…

در راستای ارتقای خدمت رسانی به مردم، ۸ متخصص جدید به کادر پزشکی بیمارستان نبی اکرم(ص) خنج افزوده شد. مراسم  استقبال از متخصصین جدیدالورود بیمارستان نبی اکرم(ص) خنج با حضور مسئولان خنج،خیرین و معتمدین، جمعی از متخصصین و نیز ریاست و مدیران دانشکده  لعلوم پزشکی لارستان برگزار شد،

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان در ابتدای این مراسم دکتر احمدی آزاد رئیس بیمارستان نبی اکرم(ص) خنج ضمن ابراز خرسندی از  تحقق انتظار چندین ساله مردم منطقه جهت استقرار متخصصین در رشته های مختلف ، گفت: طرح تحول در شهرستان خنج، حضور پر خیر و برکت و کم نظیر خیرین و استراتژی مدیریتی و تغییر مدیریت از حوزه استانی به حوزه منطقه ای با الحاق به دانشکده علوم پزشکی لارستان، تشکیل مثلث طلایی داد و شرایط پیشرفت شهرستان در حوزه بهداشت و درمان را محقق کرد.

وی در ادامه  افزود:با تکیه بر سه مولفه مذکور توانستیم جزء «٣٠ بیمارستان برتر کشور در بخش هتلینگ» باشیم. ارتقاء بیمارستان خنج از درجه سه کشوری به درجه یک کشوری در «حوزه ارائه کیفی خدمات» از جمله دیگر دستاوردهای مهم توجه به این سه مولفه است.

در ادامه شیخ عبدالصمد ابونجمی امام جمعه اهل سنت خنج نیز با اشاره به اینکه خرید تجهیزات و یا گسترش بخش هایی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان برای دولت توجیه اقتصادی ندارد و مقرون به صرفه نیست، اذعان داشت: اگر امروز در یک شهرستان محروم چنین خدمات گسترده ای را به مردم ارائه می دهیم به همت خیرینی است که در جهت خدمت به خلق و آبادانی شهرستان گام های بزرگی برداشته اند. وی افزود: بنده به عنوان نماینده مردم از الحاق شهرستان خنج با دانشکده لار ابراز خرسندی نموده و بر این باورم که ایجاد شرایط درمانی و بهداشتی بهتر از جمله افزایش بخش‌ها و حضور ۱۷ متخصص (۸ متخصص جدید) اقدام بزرگ و قابل تقدیری است که دولت نیز با تامین هزینه های چند برابری تامین نیرو و تجهیزات از این اقدامات حمایت کرده است

این مسئول با اشاره به وحدت مردم در منطقه به عنوان بزرگترین سرمایه و پشتوانه، گفت : ظرفیت‌های آموزشی موجود در خنج از سال‌های قبل بوده که متاسفانه از آن غافل شده‌ایم و اکنون برای ما جزء مطالبات ستاره دار از مسئولین ذیربط تلقی می گرددو امیدواریم همچون بخشهای دیگر در حوزه بهداشت و درمان که مورد عنایت ویژه مسئولان دانشکده هست، در این بخش نیز تغییرات مثبت چشمگیری را شاهد باشیم. وی تاکید نمود: دعای خیر مردم بهترین پشتوانه و سرمایه ای است که هر کس میتواند داشته باشد و شما تلاشگران عرصه بهداشت و درمان بیشترین میزان از این سرمایه را به خود اختصاص داده اید.

دکتر رئوفی ریاست دانشکده علوم پزشکی لارستان  نیز در سخنانی اظهار داشت: برای بنده راه اندازی و افتتاح سریع بخش سی تی اسکن و حضور پرتعداد متخصصین در بیمارستان خنج به عنوان دو انتظار دیرینه مردم منطقه، نقطه عطفی در راستای پیشرفت‌ها و روند رو به رشد جبران عقب ماندگی های این شهرستان خواهد بود و با توجه به هدف مجموعه علوم پزشکی در جهت جبران خسارتهای ناشی از این عقب افتادنها تقریباً یک سوم سهمیه متخصصین اختصاص داده شده به مجموعه علوم پزشکی لارستان را در خنج استقرار دادیم.

وی افزود: علیرغم نوپا بودن این دانشکده مدیریت دو شهرستان در جنوب استان فارس در محدوده ی۳۰ هزار کیلومتر مربع را در حیطه بهداشت و درمان بر عهده دارد. وی ضمن تشکر از معاونت درمان وقت در جهت اجرایی کردن اهداف دانشکده در حوزه شهرستان خنج گفت:افزایش حدود ۵۰ درصدی تعداد متخصصین در این شهرستان با همت و پشتکار این معاونت محقق گردیده است.

رئوفی از خیرین و هیئت امنای بیمارستان نبی اکرم(ص) نیز  بابت حمایت های بی دریغ و بدون حاشیه از بخش بهداشت و درمان شهرستان تقدیر نموده  و اذعان داشت: طی دو سال گذشته کلنگ صدها پروژه عمرانی با هزینه های میلیاردی زده شده که با توجه به تنگناهای اقتصادی دولت تنها یک سوم آن از اعتبارات دولتی تامین و مابقی از طریق جذب خیرین و حمایت خود مردم محقق شده. 

رئوفی در انتها از تلاش مسئولین بهداشت و درمان خنج،حمایتهای خیرین و صبر مردم تشکر را کرد و گفت: جهت ارتقاء آموزشی شهرستان خنج پیگیری‌های زیادی انجام شده که انشاالله با تحمل بیشتر مردم صبور شهرستان در آینده شاهد اتفاقات مثبت فراوانی در این بخش خواهیم بود.

دکتر صفری، متخصص قلب و عروق و نماینده متخصصین حاضر آخرین سخنران این نشست بود که با اشاره به حمایت مسئولین از متخصصین، خصوصاً نیروهای غیربومی گفت: باید قدردان مردم خطه جنوب استان فارس بوده و تمام تلاش خود را در خدمت به آنها به کار بگیریم

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “ارتقای خدمت رسانی بیمارستان خنج: افزوده شدن 8 متخصص جدید به کادرپزشکی”

  1. لاری کارمند. در اوز گفت:

    دانشکده علوم پزشکی. لارستان باید توازن وعدالت را برای فرستادن متخصصین پزشکی در نظر بگیرد در این میان بیمارستان با سابقه. اوز دچار تبعیض وبی مهری مسولین در لار قرار گرفته. وبا کمبود دکتر متخصص وکادر درمانی متناسب روبروست ومردم. ازین روش کار. سخت گله مند. هستند اوزیهای خیر ونیکوکار برای بخش بهداشت ودرمان خیلی خدمت کرده اند. ام….

  2. ناشناس گفت:

    بيمارستان اوز از زمان الحاق شبكه بهداشت و درمان خنج به لارستان دچار افت واضح كيفيت شده و از درجه يك به دو تنزل يافته شايسته است همان طور كه مسؤولين محترم به بيمارستان هاي لار و خنج توجه دارند اين ناراحتي و گله مندي مردم اوز را هم لحاظ كنند و در تامين متخصص ثابت و تمام وقت براي بيمارستان هفتاد ساله اوز ماندن قبل توجه كنند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین