جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

آئین معارفه رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان

طی آئینی با حضور مسوولان کشوری و استانی، رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان معرفی شد. به گزارش میلاد لارستان در آئینی با حضور قائم مقام وزیر و رئیس دانشگاه…

طی آئینی با حضور مسوولان کشوری و استانی، رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان معرفی شد.

به گزارش میلاد لارستان در آئینی با حضور قائم مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشاور اجرایی مدیرعامل انتقال خون و دبیر مجمع خیرین انتقال خون کشور، نماینده مردم لار و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان، خیران، معتمدان، دانشجویان، مسوولان ادارات، پزشکان و اقشار مختلف مردم، روسای پیشین و جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان تودیع و معارفه شدند.

در این مراسم، عاطفه رئوفی پس از حضور ۲ سال و ۶ ماهه به‌عنوان رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان جای خود را به محمدحسین کریمی داد.

به گزارش میلاد لارستان، رئوفی از این پس به عنوان رئیس بیمارستان هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در کشور امارات ادامه فعالیت خواهد داد و کریمی نیز پیش از مدیرکل سازمان انتقال خون و همچنین عضویت در هیأت علمی دانشگاه شیراز را برعهده داشته است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۳:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “آئین معارفه رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    بنده بعنوان يک خير ،اعلام ميکنم با توجه به کمکهاي بدون منت خيرين محترم منطقه در امر بهداشت و درمان و ساخت پرديس علوم پزشکي ،ما تنها يک چيز ميخواهيم در جهت پيشرفت منطقه ،و ان ارتقاي دانشکده به دانشگاه علوم پزشکي لارستان و مستقل شدن از علوم پزشکي شيراز همانند جهرم و فسا است

  2. عبدالرضا گفت:

    بيمارستان سرطانيها بلاتکليف رها شده ،خب چرا کاري نميکنيد واسه راه اندازيش

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین