یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

معرفی نفرات برتر مسابقات شنای دختران جنوب فارس

دور دوم جشنواره شنای دختران استان فارس(جام خلیج فارس) در دو گروه شهرستان‌های شمالی و جنوبی استان برگزار و قهرمانان این رقابت‌ها مشخص شدند.

دور دوم جشنواره شنای دختران استان فارس(جام خلیج فارس) در دو گروه شهرستان‌های شمالی و جنوبی استان برگزار و قهرمانان این رقابت‌ها مشخص شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ شهرام کمال زاده رئیس هیات شنای استان فارس با اعلام خبر برگزاری دور دوم جشنواره های شنا دختران در استان افزود: هیات شنای استان فارس باهدف ایجاد انگیزه و نشاط و کشف استعدادهای برتر در بین شناگران اقدام به برگزاری جشنواره های شنا در سطح استان نموده است.

همچنین فروزنده زرآور نایب رئیس هیات شنای استان فارس و مسئول برگزاری مسابقات ضمن تشکر از شهرستان های میزبان و همکاری تمام تلاشگران خانواده شنا گفت: دور دوم جشنواره شنای جام خلیج فارس در سه رشته ۵۰ متر کرال پشت, ۱۰۰ متر کرال پشت و ۵۰ متر پروانه در روزهای پنجشنبه و جمعه (پنجم و ششم بهمن ۱۳۹۶) در دو شهرستان فیروزآباد و مرودشت برگزار شد که با اعلام نفرات برتر این جشنواره‌ها, شناگران راه یافته به مسابقات استانی مشخص شدند.

در بخش شهرستانهای جنوبی فارس شناگران تیم‌های فسا – لارستان- آبشار اندیشه گراش- توانا گراش – کوثر فیروزآباد و شهرداری ِاوَز به مدت یک روز در شهرستان فیروزآباد با یکدیگر به رقابت پرداختند که نتایج زیر بدست آمد:

در رشته ۵۰ متر کرال پشت:
در رده سنی ۸ و زیر ۸ سال، زهرا صلح طلب از شهرستان فسا به مقام اول، آتنا رستمی از تیم آبشار اندیشه گراش به مقام دوم و نجمه جاهدی از تیم فسا به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۰-۹ سال ، کوثر تقی پور از شهرستان فسا به مقام اول، رمیصا جنگجو از تیم شهرداری ِاوَز به مقام دوم و زهرا کریم‌زاده از تیم آبشار اندیشه گراش به مقام سوم دست یافتند.

در رشته ۱۰۰ متر کرال پشت:
در رده سنی ۱۲-۱۱ سال ، کیانا کدیور از شهرستان فسا به مقام اول، نگار واحدی از تیم توانا گراش به مقام دوم و مانیا عزیزی از تیم شهرداری ِاوَز به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۴-۱۳ سال ، نگار کریمی از شهرستان فسا به مقام اول، رویا کریمی زاده از تیم توانا گراش به مقام دوم و زهرا رادمرد از تیم توانا گراش به مقام سوم دست یافتند.

در رشته ۵۰ متر پروانه:
در رده سنی ۸ و زیر ۸ سال، زهرا صلح طلب از شهرستان فسا به مقام اول، ثنا حسن نژاد از شهرستان فسا به مقام دوم و آتنا رستمی از تیم آبشاراندیشه گراش به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۰-۹ سال ، زهرا تقی پور از شهرستان فسا به مقام اول، زهرا قهرمانی از شهرستان فسا به مقام دوم و زهرا کریم‌زاده از تیم آبشار اندیشه گراش به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۲-۱۱ سال ، فاطمه طیبی از شهرستان لارستان به مقام اول، نگار واحدی از تیم توان گراش به مقام دوم و کیانا کدیور از شهرستان فسا به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۴-۱۳ سال ، رویاکریم زاده از تیم توانا گراش به مقام اول، صفا بهروجی از تیم شهرداری ِاوَز به مقام دوم و نگارکریمی از تیم شهرستان فسا به مقام سوم دست یافتند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۳:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین