سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

آغاز عملیات آسفالت بزرگترین تونل جنوب کشور در لامرد

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از آغاز عملیات آسفالت بزرگترین تونل جنوب کشور در لامرد خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از از روابط‌عمومی اداره کل راه شهرسازی…

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از آغاز عملیات آسفالت بزرگترین تونل جنوب کشور در لامرد خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از از روابط‌عمومی اداره کل راه شهرسازی لارستان، باقری فرد ضمن بازدید از تونل شهید باقری لامرد اظهار کرد: این تونل به طول ۲۶۵۰ متر است که خوشبختانه از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار بوده و همزمان با دهه مبارک فجر عملیات آسفالت داخل تونل شروع شده و تاکنون بیش از ۲۰۰ متر پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: آسفالت ورودی و خروجی تونل به اتمام رسیده و پیمانکار نصب علائم اطلاعاتی و راهنمایی و رانندگی در این مسیر مشخص شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

باقری فرد افزود: در ورودی تونل عملیات ترانشه برداری جهت دید بهتر در حال انجام است و حجم خاکبرداری آن نیز بیش از ۱۵ هزار متر مکعب است.

مدیرکل راه وشهرسازی لارستان خاطر نشان کرد: عملیات ساب بیس تونل کاملا به اتمام رسیده و بیش از ۱۵۰۰ متر عملیات بیس آن انجام شده و ۶۰۰ متر از طول مسیر به جهت مقاوم سازی سقف و بدنه تونل نیز شاتکریت الیافی شده است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۴:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “آغاز عملیات آسفالت بزرگترین تونل جنوب کشور در لامرد”

  1. اوزی گفت:

    جالب. است. اسفالت. جاده. اوز. گراش را. به. عنوان. نداشتن. قیر. مدتی است. تعطیل. شده است. اما. در این تونل. لامرد. کار اسفالت. شروع. شده است. هر دو پروژه هم.زیر مجموعه لارستان است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین