پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

مریدی از فرار مغزها می گوید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درآیین تجلیل از دانش آموزان مدال آور استان فارس طی سخنانی اظهار داشت: ما ایرانی ها به زندگی در جمع عادت نکرده ایم وآن را…

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درآیین تجلیل از دانش آموزان مدال آور استان فارس طی سخنانی اظهار داشت: ما ایرانی ها به زندگی در جمع عادت نکرده ایم

وآن را قبول نداریم لذا ضرورت دارد کار گروهی، مشارکتی و تشکیلاتی به دانش آموزان از نوجوانی آموزش داده شود.

دکتر بهزاد مریدی  افزود : بسیاری از متل ها و دیدگاه های ما ایرانی ها  مبتنی بر همین نگاه است. وی گفت:وقتی آماری از فرار گروه ها نخبگان و مغزها به دستم رسید و مطالعه کردم با خودم گفتم این فرارها به چه دلیلی است؟ آیا به واسطه آرامش در آنسوی مرزهاست یا به واسطه امنیت و حرمت و احترام ، یا مباحث مالی و غیره ؟ و فکر کردم آیا این ها می تواند ذره ای از غم غربت آن سوی آب ها را پاسخگو باشد؟

این مسئول فرهنگی استان ادامه داد: این بهانه ها نیست، حتی بعضی از این مغزها شاید این حس بد را نداشته باشند که نتوانسته اند برای وطنشان کاری انجام دهند و شاید نتوانیم آنها را محکوم کنیم ، چون از همان آغاز کودکی به این ها آموزش کار گروهی، مشارکتی و تشکیلاتی مثبت آموخته نشده است.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ارشاد فارس،  مریدی درهمین راستا خواستارآموزش کار گروهی،مشارکتی و تشکیلاتی به دانش آموزان از نوجوانی شد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۴:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین