پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 18

توزیع 500 پرس غذای گرم بین نیازمندان لارستانی

میلاد لارستان: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد لارستان از توزیع ۵۰۰ دست غذای گرم به ارزش ۴۰ میلیون ریال بین نیازمندان لارستانی خبر داد. به گزارش میلاد لارستان؛ ابراهیم خرم‌مکان…

خبرگزاری فارس: توزیع غذای گرم بین نیازمندان لارستانیمیلاد لارستان: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد لارستان از توزیع ۵۰۰ دست غذای گرم به ارزش ۴۰ میلیون ریال بین نیازمندان لارستانی خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ ابراهیم خرم‌مکان اظهار داشت: در راستای بهره‌مندی خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد لارستان از ماه محرم و صفر به‌ویژه در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌ الحسین(ع) طرح احسان حسینی در کانون فرهنگی تربیتی کمیته امداد در حال برگزاری است.

وی در مورد اجرای طرح احسان حسینی گفت: این نهاد در ماه محرم و صفر آماده دریافت و توزیع نذرها و احسان عاشقان سیدالشهدا(ع) بین محرومان و نیازمندان جامعه است و هم‌وطنان می‌توانند، نذورات خود را برای کمک به نیازمندان واقعی به پایگاه‌های امداد و مراکز نیکوکاری تحویل دهند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد لارستان تصریح کرد: از ابتدای ماه محرم و به مناسبت هفته امر به‌ معروف و نهی از منکر به همت خیران واقف و با همکاری اداره اوقاف لارستان ۵۰۰ دست غذای گرم به ارزش ۴۰ میلیون ریال تهیه و بین مددجویان زیرپوشش توزیع شده است.

خرم‌مکان افزود: در این مراسم مددجویان ساعاتی را به عزاداری و سینه‌زنی برای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پرداختند.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین