پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

بهره مندی 522 نیازمند لارستانی از خدمات بیمه های تامین اجتماعی

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لارستان از بهره مندی ۵۲۲ نیازمند لارستانی از خدمات بیمه های تامین اجتماعی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۰۲…

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لارستان از بهره مندی ۵۲۲ نیازمند لارستانی از خدمات بیمه های تامین اجتماعی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۰۲ میلیون ریال در سال جاری خبر داد .

به گزارش میلاد  لارستان؛ هوشنگ دلاور عصر امروز در جلسه بررسی نقش بیمه های اجتماعی مددجویان، اظهار داشت : سیاست های کلی کمیته امداد بر تغییر رویه حمایت های مستمر به حمایت های غیر مستمر استوار است.

وی افزود: در این راستا ارتقای سطح رفاه و منزلت و عزت نفس مددجویان تحت پوشش مد نظر است که بیمه های اجتماعی به خوبی این نقش را ایفا خوهند کرد .

مدیر کمیته امداد لارستان بیان کرد: با توسعه بیمه های اجتماعی یک خدمت هدفمند و زماندار را ارائه و زمینه برای خروج این اقشار از چرخه حمایتی فراهم خواهد شد .

این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاظر تعداد ۵۲۲ نفر از مددجویان شامل زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغالزایی از این خدمت بهره مند هستند ابراز داشت: در شش ماهه اول سال جاری مبلفی بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۰۲ میلیون ریال به این امر اختصاص یافته است  که ۶۰% درصد آن از محل منابع حاصله از هدفمندی یارانه ها و ۴۰%درصد باقیمانده از طریق اعتیارات کمیته امداد پرداخت شده است .

دلاور افزود: در این طرح زنان سرپرست خانوار با ۵۵ سال سن و ۱۰ سال سابقه بیمه و مردان با ۶۰ سال سن و ۱۰ سال سابقه می توانند از حقوق و مزایای بازنشستگی استفاده نمایند و پس از فوت نیز حق و حقوق آنها به بازماندگانشان تعلق می گیرد .

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین