چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

گزارش تجلیل از بازیکنان تیم شهید چمران لارستان به اضافه حواشی

جشن قهرمانی تیم شهید چمران لارستان در مسابقات غرب آسیا و تجلیل از بازیکنان این تیم با حضور مسئولین فدراسیون هندبال، هیئت هندبال فارسو همچنین مسئولین شهرستان در محل تالار…

جشن قهرمانی تیم شهید چمران لارستان در مسابقات غرب آسیا و تجلیل از بازیکنان این تیم با حضور مسئولین فدراسیون هندبال، هیئت هندبال فارسو همچنین مسئولین شهرستان در محل تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان در این مراسم میترانوری نایب رییس فدراسیون در امور بانوان و محمدرضا رجبی دبیرفدراسیون هندبال و همچنین پاکدل رییس هیئت هندبال استان فارس حضور داشتند.

در ابتدای برنامه جعفرپور ضمن ابراز خرسندی از قهرمانی تیم هندبال شهید چمران و تشکر از آنها از مسئولین کشوری و استانی درخواست حمایت های بیشتر مادی و معنوی نمود.

نماینده لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی در ادامه صحبت های خود گفت: در واقع تیم شهید چمران با تلاش و کوشش به این جایگاه رسیده است و در ادامه نیز باید خود تیم و مسئولین آن تلاش کنند اما مسئولین کشوری نیز حمایت های بیشتری از تیم داشته باشند تا این مسیر پر افتخار ادامه یابد و این جایگاه نیز حفظ شود.

جعفرپور ادامه داد: برخی ورزش ها در سطح کشور هستند که حتی جز ۲۰ تیم برتر دنیا هم نیستند اما مسئولین کشوری بیشترین توجه خود را معطوف آنها می کنند و این روش غلط است و باید بازنگری و اصلاح گردد.

وی بیان کرد: پول های کلان و نجومی که رد و بدل می شود بهتر است صرف رشته هایی شود که در بازیهای تیمی و فردی صاحب مدال در سطح جهانی می شوند و باعث می شوند تا پرچم جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی برافراشته شود.

سخنران دیگر برنامه پاکدل رییس هندبال استان فارس بود که ضمن تقدیر و تشکر از این تیم از سختی هایی که این تیم برای رسیدن بعنوان قهرمانی در غرب آسیا کشیده است صحبت کرد.

از دیگر برنامه های اجرا شده این مراسم سخنرانی نوری نایب رییس فدراسیون هندبال در امور بانوان، قرائت پیام تبریک مهندس تبادار استاندار فارس و جلیل حسنی فرماندارویژه لارستان توسط علیپور معاون فرمانداری ویژه شهرستان، اجرای گروه موسیقی ایراهستان، اجرای سرود شهیدچمران توسط گروه هنری مصباح الهدی و پخش کلیپ و اهدای جوایز از طرف مسئولین شهرستان به بازیکنان و کادرفنی تیم شهید چمران بود.

در حاشیه این مراسم مسعود راستی لاری مدیرعامل باشگاه شهیدچمران لارستان از مسئولین استانی گلایه کرد و از حمایت های کم آنها انتقاد نمود. این صحبتهای مدیرعامل باشگاه شهیدچمران لارستان با واکنش تشویق حضار و ابراز ناراحتی اعضای تیم همراه بود.

پس از این اتفاق پاکدل رییس هیئت هندبال فارس اعلام نمود که از اعضای تیم شهید چمران لارستان طی مراسمی در شیراز در اسفندماه جاری تقدیر خواهد شد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین