پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

عزادارن بیرم بجای نذری، بیماران را ترخیص کردند

میلاد لارستان: مردم متدین و ولایتمدار بیرم لارستان در اقدامی زیبا و کم نظیر هزینه ۲۰ میلیون ریالی نذری مراسم شب هشتم محرم را صرف ترخیص بیماران نیازمند کردند. به…

میلاد لارستان: مردم متدین و ولایتمدار بیرم لارستان در اقدامی زیبا و کم نظیر هزینه ۲۰ میلیون ریالی نذری مراسم شب هشتم محرم را صرف ترخیص بیماران نیازمند کردند.

به گزارش میلاد لارستان؛ جمع کثیری از مردم متدین و ولایتمدار بیرم لارستان که در مهدیه این شهر خیمه عزای حسینی را از ابتدای ماه محرم برپا کرده اند، هر شب به عزاداری و سینه زنی می پردازند.

در حرکتی جالب و کم نظیر، خادمان و عزاداران حسینی بیرمی هزینه ۲ میلیون ریالی پخت نذری شب هشتم محرم را صرف ترخیص ۱۵ نفر بیماران بی بضاعت بستری در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) شهرشان کردند.

حجت الاسلام شیخ جعفر عباسی مسول مهدیه بیرم در حاشیه این کار خداپسندانه در گفت و گو با خبرنگار فارس، گفت: مهدیه شهر بیرم در شهرستان لارستان، از سال ۸۲ توسط جمعی از جوانان این بخش فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود:  این هیئت با دعوت از مداحان و سخنرانان برجسته کشوری در مراسم های مختلف توانسته کمتر از ۴ سال جمعیت زیادی از جوانان منطقه بیرم را به خود جذب کند.

مسول مهدیه بیرم با اشاره به کار خداپسندانه مردم این بخش در ترخیص بیماران نیازمند، تصریح کرد: گريه بر سيد الشهداء بايد عيار مهرباني جامعه را افزايش دهد و این اقدام مردم ولایتمدار بیرم، نشان از انسان دوستی و خدامحوری آنان دارد.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین