پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10
نماز ظهر عاشورا در لار

برپایی نماز ظهر عاشورا در لارستان

میلاد لارستان: نماز ظهر عاشورا به یاد آخرین نماز امام حسین (ع) در صحرای کربلا در مناطق مختلف شهرستان لارستان اقامه شد. به گزارش میلاد لارستان، نماز ظهر عاشورا با…

نماز ظهر عاشورا در لارمیلاد لارستان: نماز ظهر عاشورا به یاد آخرین نماز امام حسین (ع) در صحرای کربلا در مناطق مختلف شهرستان لارستان اقامه شد.

به گزارش میلاد لارستان، نماز ظهر عاشورا با حضور خیل عظیم عاشقان حضرت سیدالشهدا(ع) به امامت حجت الاسلام رمضانی امام جمعه موقت لارستان در شهر لار اقامه شد.

نماز ظهر عاشورا در میدان شهید مدرس شهر لار و با حضور هزاران نفر از عاشقان اباعبدالله در فضایی آکنده از عشق و معنویت برپا شد.

مردم عزادار لارستان امروز پس از ساعت‌ها عزاداری با اجتماع در میدان مرکزی شهر لار دست از عزاداری کشیدند و به یاد آخرین نماز اباعبدالله نماز ظهر عاشورا را اقامه کردند.

دستجات مختلف عزاداری شهر لار با رسیدن به این میدان ضمن پیوستن به نمازگزاران نماز ظهر عاشورا را به جماعت اقامه کرده و بر نماز اول وقت تاکید کردند.

خیابان‌های اطراف میدان شهید مدرس لار مملو از نمازگزارانی است که با حضور در نماز ظهر عاشورا بار دیگر عشق و ارادت خود را به اباعبدالله الحسین نشان دادند.

گفتنی است؛ این مراسم معنوی از سوی پایگاه شهید عبدالصمد فانی و با همکاری روابط عمومی شهرداری لار برپا شده بود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۵:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین