پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11
محبی خبر داد:

پیش بینی بودجه 40میلیاردی برای شهرلار؛‌ بازار تجاری در شهرقدیم ایجاد میکنیم

رئیس شورای اسلامی شهر لار درباره میزان بودجه پیش‌بینی‌شده برای شهر لار در سال ۹۷، گفت: حدود ۴۰ میلیارد تومان بودجه برای شهرداری لار در نظر گرفته‌شده که ۱۵ درصد…

رئیس شورای اسلامی شهر لار درباره میزان بودجه پیش‌بینی‌شده برای شهر لار در سال ۹۷، گفت: حدود ۴۰ میلیارد تومان بودجه برای شهرداری لار در نظر گرفته‌شده که ۱۵ درصد نسبت به سال ۹۶ افزایش داشته است.

عبدالله محبی در گفتگو با میلادلارستان با اشاره به اینکه از ۱۵ اسفندماه عملیات اجرایی ساخت‌وساز و حفاری‌هایی که توسط شهرداری در حال انجام است، متوقف می‌شود، اظهار داشت: خط‌کشی معابر در روزهای آینده شروع خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر لار بابیان اینکه شهر قدیم لار وضعیت مطلوبی ندارد، تصریح کرد: از ادارات مختلف لارستان توقع داریم تا همکاری لازم را با ما داشته باشند تا بتوانیم کارها را به خوبی انجام دهیم.

این مسئول با انتقاد از کارشکنی برخی ادارات، ادامه داد: این کارشکنی‌ها باعث کندی کار می‌شوند که توقع می‌رود آن‌ها نیز در جهت رضایت مردم قدم بردارند.

محبی درباره میزان بودجه پیش‌بینی‌شده برای شهر لار در سال ۹۷، گفت: حدود ۴۰ میلیارد تومان بودجه برای بودجه شهرداری لار در نظر گرفته‌شده است که ۱۵ درصد نسبت به سال ۹۶ افزایش داشته است. وی با ابراز خرسندی از تحقق بودجه‌های در نظر گفته‌شده برای سال ۹۶ تا پایان بهمن‌ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: در نظر داریم برای تحقق بودجه سال ۹۷ از طریق ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری بدون افزایش عوارض برای جلوگیری از فشار بر مردم عمل کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر لار بابیان اینکه یکی از کارهایی که برای ایجاد درآمد پایدار شهرداری در نظر داریم، ایجاد بازارهای تجاری به ویژه در مکان میدان بار قدیم شهر لار است، افزود: با فروش مغازه‌ها می‌توان درآمد خوبی برای شهرداری ایجاد کرد.

وی با اذعان به اینکه طبق بررسی‌های انجام‌شده، احداث کارخانه آسفالت به‌صرفه نیست، عنوان کرد: خوشبختانه قیمت‌هایی که هم‌اکنون در خصوص آسفالت می‌پردازیم به دلیل رقابت‌های موجود به‌صرفه است اما اگر زمانی حس کنیم احداث کارخانه به سود خواهد بود، این مهم را به سرانجام می‌رسانیم.

محبی درباره نحوه فعالیت‌های شورای اسلامی شهر لار، تصریح کرد: شورای شهر لار به جز ۲ روز در هفته که جلسه رسمی دارد، در طول هفته نیز، از ساعت ۹ صبح تا بعدازظهر پاسخگوی مراجعین خواهد بود و درب آن به‌روی مردم باز است. رئیس شورای اسلامی شهر لار با معذرت‌خواهی از مردم به دلیل عدم موفقیت چشمگیر در طی شش‌ماهه نخست آغاز به کار این شورا، ابراز امیدواری کرد در ادامه فعالیت‌ها گسترده‌تر و بهتر باشد.

وی خطاب به اهالی رسانه مکتوب و مجازی فعال در لارستان، گفت: ما توقع داریم صحبت‌ها و فعالیت‌های شورای شهر را پیگیری و نقد کنند و از مسوولان بخواهند حرف‌هایی که زده‌اند، به کجا رسانده‌اند.

محبی به امضای تعدادی تفاهم‌نامه همکاری با ادارات و بنیاد نیک اندیشان هاشمی زاده برای انجام برخی پروژه‌ها اشاره و اضافه کرد: ازجمله آن، تفاهم‌نامه با ریاست صداوسیمای استان فارس با همکاری نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی برای ایجاد دفتر خبری لارستان، تفاهم‌نامه با بنیاد نیک اندیشان هاشمی زاده برای بازسازی استخر هلال‌احمر و غیره نام برد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین