پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

لزوم معرفی ظرفیت های گردشگری منطقه

استاندار فارس گفت: معرفی و تبیین ظرفیت ها و جایگاه استان فارس در زمینه گردشگری موجب ترغیب سرمایه گذاران به حضور در این عرصه خواهد شد. به گزارش میلادلارستان و…

استاندار فارس گفت: معرفی و تبیین ظرفیت ها و جایگاه استان فارس در زمینه گردشگری موجب ترغیب سرمایه گذاران به حضور در این عرصه خواهد شد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از اداره كل

روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس، مهندس سيد محمد علي افشاني در ديدار با فعالان بخش گردشگري و صنايع دستي استان با بيان اين كه صدور مجوز فعاليت به بخش خصوصي به دليل ناكارآمدي هاي موجود در سيستم اداري با كندي صورت مي گيرد، اظهار داشت: بايد باور داشته باشيم كه مراجعه كنندگان به سيستم اداري، ارباب ما بوده و موظف به رعايت كرامت آن ها هستيم. وي با اشاره به اين كه كميته جذب سرمايه گذاري با حضور مديران اقتصادي استان فارس تشكيل شده است، ادامه داد: تلاش مي كنيم مشكلات استان در حوزه جذب سرمايه گذاران را به صورت ريشه اي رفع كنيم.

استاندار فارس خواستار ارائه طرح و برنامه هاي اشتغال زا به منظور اصلاح وضعيت گردشگري در استان شد و افزود: توسعه راه هاي استان را به منظور گسترش زمينه هاي گردشگري در دستور كار قرار داده ايم. گفتني است در اين جلسه فعالان بخش هاي مختلف گردشگري استان فارس به بيان ديدگاه هاي خود در زمينه راه هاي ارتقاي وضعيت گردشگري و صنايع دستي استان پرداختند.

میلادلارستان: مسئولین نمایندگی میراث فرهنگی و گردشگری لارستان در این زمینه پتانسیل های خفته منظقه را معرفی نموده و گردشگران و سرمایه گذاران را ترغیب نمایند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۵:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین