شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 9
در آیین افتتاح اورژانس جاده ای کوره اوز:

درخواست مسئولان از معاون اورژانس کشور:اورژانس لارستان را با دید مرکزیت در منطقه ببینید

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت لارستان در مراسم افتتاح اورژانس جاده ای کوره در قبال تلاش‌های خیرین گفت:  از مسئولین کشوری انتظار داریم که به اورژانس لارستان با دید مرکزیت و…

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت لارستان در مراسم افتتاح اورژانس جاده ای کوره در قبال تلاش‌های خیرین گفت:  از مسئولین کشوری انتظار داریم که به اورژانس لارستان با دید مرکزیت و محوریت در منطقه نگاه کنند.

طی مراسمی با حضور معاون اورژانس کشور پایگاه اورژانس جاده ای کوره افتتاح شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان به همت خیر بزرگوار آقای شهریار قائدی و با حضور معاون اورژانس کشور، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه لارستان، امام جمعه خنج و کوره،‌ بخشدار و خیرین منطقه، مدیر عامل مجمع خیرین سلامت لارستان‌،‌رئیس و مسئولین دانشکده علوم پزشکی و مرکز فوریت های پزشکی لارستان پایگاه اورژانس جاده ای کوره بخش اوز لارستان افتتاح شد.

در ابتدای مراسم شیخ منصوری امام جمعه روستای کوره در آیین افتتاح پایگاه اورژانس جاده ای در سخنانی اظهار داشت: جمهوری اسلامی با تامین امنیت و کسب اعتماد باعث شده زمینه فعالیت خیرین برای کارهای عام المنفعه فراهم شده و ما امروز شاهد حضور و ظهور خیرین جوان در منطقه باشیم. وی گفت تلاش خیرین در جهت ساخت مراکز مختلف و همت مسئولین در جهت تامین چند برابر هزینه های بعدی، ستودنی است.

کریمی، رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان نیز در این مراسم اظهار داشت: دانشکده علوم پزشکی لارستان در حوزه امدادرسانی و اورژانس پیش بیمارستانی در بين دانشکده های هم سطح خود، جز بهترین هاست و بیشترین خدمات را به مردم ارائه می دهند. وی افزود:‌ تلاش خیرین وظیفه مسئولین را افزایش می دهد.

حسنی، فرماندار ویژه لارستان ضمن تشکر از فعالیت خیرین و لزوم توجه بیشتر دولت افزود:  عید ما زمانی است که تصادفی در آن نباشد و اگر هست با تلاش اورژانسی ها کمترین تلفات را داشته باشیم

نوری ساری معاون فنی اورژانس کشور نیز در آیین افتتاح پایگاه اورژانس جاده ای کوره با بیان اینکه در محافل ما همیشه ياد شهیدان، خصوصا شهید قائدی و شهید جوادی(شهدای سانحه بالگرد) که جز بهترین فرزندان این آب و خاک بوده اند گرامی داشته میشود گفت:  تعریف خیرین منطقه را پیش ترها شنیده بودیم اما نگاه نافذ و اندیشه نیک خیرین منطقه را امروز از نزدیک دیدیم. وی افزود:  پایگاههای اورژانس لار جز بهترین پایگاههای سازمان اورژانس کشور هستند. نوری اظهار داشت: به نیروهای جدید این مرکز خیر مقدم گفته و سپاسگوی خانواده های صبور تکنسین های مجموعه اورژانس کشور هستم.

محتاجی مدیر عامل مجمع خیرین سلامت لارستان نیز با بیان اینکه هر قدم خیر برای مسئولین، مسئولیت خلق می کند اظهار داشت:  هزینه هایی که جهت رفع نیاز مردم در منطقه توسط خیرین صرف می شود، نتیجه ذره ذره تلاش‌های آنهاست که بدون چشم داشت و با هدف آبادانی و رفع نیازهای هموطنانمان در اختیار مسئولین قرار داده می شود. وی گفت: در قبال این تلاش‌ها، از مسئولین کشوری انتظار داریم که به اورژانس لارستان با دید مرکزیت و محوریت در منطقه نگاه کنند.

به گفته مسعود حاجی رجبی مسئول اورژانس لارستان، این پایگاه اورژانس در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان توسط خیر محلی شهریار قائدی ساخته شده است. وی ادامه داد:  این پایگاه جهت ارائه خدمات به مردم روستای کوره و دیگر روستاهای همجوار و پوشش خلاء موجود بین دو پایگاه اورژانس جاده ای و کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار و یا مصدوم احداث گردیده است. حاجی رجبی تصریح کرد: در این پایگاه ۶ پرسنل تکنسین فوریت های پزشکی به همراه یک دستگاه آمبولانس بصورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات اورژانسی به بیماران و یا مصدومین از حادثه می باشند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۸:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “درخواست مسئولان از معاون اورژانس کشور:اورژانس لارستان را با دید مرکزیت در منطقه ببینید”

  1. لاری گفت:

    مگه معاون اورژانس کشور جهرمی نیست
    خب چه در خواست بی جا ازش کردید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین