دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

واگذاری زمین شهرداری و چند سوال از شهردار

میلاد لارستان: یکی از مخاطبان وب‌سایت، سوالاتی را درباره «واگذاری زمین شهرداری به تعاونی مسکن کارکنان شهرداری» برای میلاد لارستان ارسال کرده که خواستار پاسخگویی مسئولان است. این متن بدین…

میلاد لارستان: یکی از مخاطبان وب‌سایت، سوالاتی را درباره «واگذاری زمین شهرداری به تعاونی مسکن کارکنان شهرداری» برای میلاد لارستان ارسال کرده که خواستار پاسخگویی مسئولان است. این متن بدین شرح است:

 

 

 

با سلام و عرض احترام

اخیرا سوال یکی از شهروندان عزیز از شهرداری لار در خصوص “واگذاری زمین شهرداری به تعاونی مسکن کارکنان شهرداری ” در یکی از سایت ها منتشر شد که واکنش های زیادی را در همان سایت و البته در جمع های مختلف به دنبال داشت، اما هنوز جوابی توسط شهرداری منتشر نشده است.

لطفا پیگیری نمایید تا شهردار محترم درخصوص واقعیت یا شایعه بودن این خبر موضع گیری نماید و البته چند سوال در این خصوص بهتر است جواب داده شود.

۱٫      با توجه به اینکه این زمین ها حدود ۱۰ هزار مترمربع و در ورودی شهرک اندیشه قرار دارد ، دارای چه نوع کاربری است ؟ چون قبلا شنیده بودیم در این زمین ها قرار است پارک احداث شود ؟! و آیا جمعیت زیاد ساکن در شهرک اندیشه و مسکن مهر به فضای سبز و پارک نیاز ندارند؟

۲٫      این زمین ها با چه نرخی در اختیار آن تعاونی قرار گرفته است ؟ نحوه پرداخت وجه آن چگونه است ؟

۳٫      اگر این امتیاز مخصوص کارگران شهرداری است چرا با نرخ بالای ۳۰ میلیون تومان ، امتیاز ها به فروش رفته است؟! آیا فروش امتیاز مجاز است؟!

۴٫      با توجه به اینکه این زمین ها جزء اموال عمومی است ، لیست افرادی که این امتیاز شاملشان شده را منتشر نمایند.

با تشکر از آن سایت محترم ، به اطلاع می رساند این مطلب برای سایت های دیگر نیز ارسال شده است  و انتشار آن در این سایت نشان از تعهد شما در روشنگری و حفظ و حراست از حقوق مردم لارستان خواهد بود.

والسلام

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۷:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین