یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

توزیع 4000 پُرس غذای گرم بین نیازمندان لارستان

میلاد لارستان: مدیرکمیته امداد لارستان از توزیع ۴۰۰۰  پُرس غذای گرم و حمایت از ۶۰ کودک یتیم و نیازمند در قالب اجرای طرح احسان حسینی در مـاه محرم امسال خبر…

میلاد لارستان: مدیرکمیته امداد لارستان از توزیع ۴۰۰۰  پُرس غذای گرم و حمایت از ۶۰ کودک یتیم و نیازمند در قالب اجرای طرح احسان حسینی در مـاه محرم امسال خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان هوشنگ دلاور اظهار داشت: این نهاد در دهه اول ماه محرم الحرام سال جاری توانست تعداد چهار هزار پرس غذای گرم در شهرهای لار، بیرم و جویم از محل دریافت نذورات و احسان عاشقان سیدالشهدا(ع) تهیه و آن را بين محرومان و مستمندان جامعه توزيع کند.

وی افزود: در راستای بهره مندی خانواده های نیازمند از ظرفیت ایجاد شده در ایام محرم و صفر با رؤسای هیئت های عزاداری تمهیدات و هماهنگی های لازم به عمل آمده است تا در ادامه نیز درصدی از نذورات مردم خیر و نیک اندیش لارستان به دست مستمندان و نیازمندان واقعی به خصوص در مناطق محروم برسد .

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان افزود: استفاده از ظرفیت معنوی ماه های محرم و صفر برای کمک به نیازمندان و رساندن نذورات به محرومان واقعی، ترویج فرهنگ انفاق و احسان با حفظ جایگاه ارزشی احسان حسینی و حامی یابی برای ایتام را از اهداف اصلی این طرح برشمرد. 

دلاور خاطر نشان کرد: به منظور اجرای طرح احسان حسینی در ایام محرم و صفر، از ظرفیت مساجد، حسینیه ها، تکایا و هیات های مذهبی و نیز نقش روحانیون، مبلغان و مداحان در ترغیب مردم به انجام کار خیر استفاده شده است.

وی در پایان، گفت: در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)  تعداد ۶۰ حامی نیز جهت حمایت از ایتام اعلام آمادگی کرده اند.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۷:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین