پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

حضورورزشکاران شهراوز در مسابقات بین المللی کاراته ارمنستان

میلاد لارستان: مسابقات بین المللی جام کاراته در سبک کیوکوشین در ارمنستان برگزارمی شود که تیم ملی ایران هم شرکت دارد و سرمربی و چهار ورزشکار تیم ملی ایران از…

میلاد لارستان: مسابقات بین المللی جام کاراته در سبک کیوکوشین در ارمنستان برگزارمی شود که تیم ملی ایران هم شرکت دارد و سرمربی و چهار ورزشکار تیم ملی ایران از شهر اوز استان فارس هستند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، تیم ملی ایران با ۱۲ ورزشکار از شهرهای تهران، مشهد،خرم آباد و اوز به مربی گری جعفرراستگو رئیس شورای اسلامی شهر اوز در این مسابقات شرکت دارد

همچنین فرشاد نیامبارک در وزن آزاد، پیمان فخرایی دروزن منهای ۸۰ کیلوگرم، شهرام پیرزاد دروزن منهای ۸۰ کیلوگرم ،وحید ضیایی در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم از جمله کاراته کاران از شهر اوز به عنوان ملی پوش در این مسابقات شرکت دارند .

مسابقات بین المللی جام اروپا باشرکت ۱۵ کشور از جمله ایران دررشته کیوکوشین در تاریخ های ۱۷و ۱۸ آبان ۹۴درشهرایروان ارمنستان برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان اوز در این زمینه به ایرنا گفت: جعفر راستگو از کاراته کاران کارکشته ایران واهل بخش اوزاست که دارای موفقیت های ورزشی ببن المللی است و در سمت مربی گری نیز موفق بوده است.

سید یوسف حسینی افزود: حضور سرمربی و چهار ورزشکار ملی پوش از شهر اوز مایه افتخار استان فارس،لارستان و بخش اوز است.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۶:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین