پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 47 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 12

زیرساخت برگزاری کنگره های بین المللی در لارستان فراهم شود

میلاد لارستان: مدیر تحقیقات فناوری دانشکده علوم پزشکی لارستان از برگزاری هشتمین کنگره بین‌المللی ثبت سرطان با مشارکت این دانشکده و دانشگاه شهید بهشتی خبر داد و گفت: درصورتی که…

کنگره ثبت سرطانمیلاد لارستان: مدیر تحقیقات فناوری دانشکده علوم پزشکی لارستان از برگزاری هشتمین کنگره بین‌المللی ثبت سرطان با مشارکت این دانشکده و دانشگاه شهید بهشتی خبر داد و گفت: درصورتی که زیرساخت‌ها در لارستان فراهم شود می‌توان این کنگره‌ها را در این شهرستان برگزار کرد.

به گزارش میلاد لارستان، اقبال سخاوتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: هشتمین کنگره بین‌المللی ثبت سرطان و زیرساخت‌های برنامه جامع کنترل سرطان به صورت مشترک توسط دانشکده علوم پزشکی لارستان و دانشگاه شهید بهشتی تهران از تاریخ ۱۰ تا ۱۲ آبان برگزار شد.

وی با بیان اینکه دانشکده علوم پزشکی لارستان عضو ثابت برگزاری این کنگره بین‌المللی شده است، گفت: علت اینکه این همایش در تهران برگزار شده این است که زیرساخت‌های لازم برای برگزاری کنگره در لار وجود ندارد و در صورتی که بتوان این زیرساخت‌ها را فراهم کرد، لارستان آمادگی برگزاری کنگره‌های بین‌المللی را دارد.

سخاوتی بیان کرد: در صورتی که امکانات لازم و نواقص موجود برطرف شود امید است که دوره‌های بعدی این کنگره در لارستان برگزار شود.

مدیر تحقیقات فناوری علوم پزشکی لارستان افزود: در این کنگره ۱۰ مقاله از لار ارسال شده که همه ۱۰ مقاله جزء مقالات برگزیده کنگره بوده و به صورت سخنرانی در کنگره ارائه شد.

سخاوتی خاطرنشان کرد: تمامی این مقالات در ژورنال معتبر و بین‌المللی سرطان منتشر می‌شود و حضور اساتید دانشکده علوم پزشکی لارستان در این کنگره نقش مهمی در ارتقا علمی این دانشکده دارد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۶:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین