پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

تیم هندبال هدف پویان قم میزبان تیم شهید چمران لارستان

میلاد لارستان: در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر هندبال بانوان باشگاههای کشور، تیم هندبال هدف پویان قم میزبان تیم شهید چمران لارستان خواهد بود. به گزارش میلاد لارستان؛ از…

میلاد لارستان: در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر هندبال بانوان باشگاههای کشور، تیم هندبال هدف پویان قم میزبان تیم شهید چمران لارستان خواهد بود.

به گزارش میلاد لارستان؛ از سری مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور، دیدارهای هفته ششم این رقابت ها پنجشنبه و جمعه به انجام خواهد رسید و طی آن تیم هندبال شهید چمران لارستان در دیداری خارج از خانه برابر تیم هدف‌پویان جوان قم به میدان خواهد رفت.

تیم شهید چمران لارستان که به عنوان تنها نماینده استان فارس در این رقابت ها حضور دارد، تمامی پنج بازی گذشته خود را با باخت پشت سرگذاشته و بدون امتیاز در رده چهارم گروه “ب” این رقابت ها قرار دارد و و عملاً شانسی برای حضور در بین چهار تیم برتر این مسابقات ندارد.

نماینده استان فارس در لیگ برتر هندبال بانوان، هفته پیش در آخرین بازی خود، با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ به مهمانش شهرداری سنندج واگذار کرد.

از طرفی، تیم هدف پویان جوان قم که نخستین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند، با سه امتیازی که تاکنون بدست آورده است، بدلیل امتیاز بالاتر ذوب آهن اصفهان و شهرداری سنندج از این تیم، دیگر امیدی به صعود به مرحله بعد را ندارد.

گفتنی است؛ در گروه ب این رقابت ها، تیم شهرداری سنندج  با ۱۰ امتیاز، ذوب آهن اصفهان با ۷ امتیاز، هدف پویان قم با ۳ امتیاز و شهید چمران لارستان با صفر امتیاز تا پایان هفته پنجم رتبه های اول تا چهارم این گروه را به خود اختصاص داده اند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۸:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین