سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

بخش بیرم زیر ذره بین معاون استاندار

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان طی سفری یک روزه به بخش بیرم مشکلات این منطقه را مورد بررسی قرار داد.  علی اکبر نجیب زاده به اتفاق مسعود راسخی معاون…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان طی سفری یک روزه به بخش بیرم مشکلات این منطقه را مورد بررسی قرار داد.  علی اکبر نجیب زاده به اتفاق مسعود راسخی

معاون سیاسی فرمانداری و جمعی از کارشناسان این فرمانداری به بخش بیرم سفر کرد و از نزدیک پروژه های در دست احداث این منطقه را بازدید و مسائل و مشکلات این بخش را مورد بررسی قرار داد.

۱) جاده علی آباد – حسین آباد ،

۲) جاده تل تله بیرم

۳) شهرک جدید و در حال ساخت روستای بالاده

۴) طرح هادی روستای آبکنه

۵) جاده بالاده به سمت روستای محمد قاسمی

از جمله پروژه های مورد بازدید فرماندار لارستان بود. علی اکبر نجیب زاده همچنین با حضور در محل کوره آجرپزی و شرکت فراورده های شیمیایی سهیل بیرم از نزدیک مسائل و مشکلات این دو طرح تولیدی را مورد بررسی قرار داد.

نجیب زاده در ادامه با حجت الاسلام زندوی امام جمعه ،زارعی بخشدار،شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر و بخش ،کارکنان بخشداری و جمعی از معتمدین بیرم دیدار و مسائل و مشکلات بخش را رصد نمود.

اهم مشکلات مطرح شده در این نشست عبارت بود از:

۱) گازرسانی

۲) آبرسانی

۳) بهسازی و تعریض جاده ورودی به بیرم

۴) حذف نقاط حادثه خیز و گردنه های صعب العبور 

۵)جذب سرمایه گذار

نجیب زاده با بیان اینکه لارستان با بحران شدید کم آبی بدلیل کمی بارش و خشکسالی چندین ساله مواجه هست ، اظهار داشت:همه انشاالله سعی کنیم با مصرف صحیح وصرفه جویی در مصرف آب، این مایه حیاتی ، از افت سفره های زیرزمینی  جلوگیری کنیم و  تلاش نماییم مصرف بهینه آب را فرهنگ سازی کنیم.

وی گفت:به حمدالله زیرساخت های لازم در بخش بیرم فراهم شده است و تعدادزیادی از نمایندگی ادارات نیز جهت رفاه حال  مردم در این شهر مستقر گردیده است،که خداوند سبحان را شاکریم.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان،  نجیب زاده بلافاصله بعد از این دیدار با مدیر عامل گاز استان فارس تماس حاصل نمود و موضوع گاز را پیگیری کرد.  وی در خصوص دیگر موارد و مشکلات مطرح شده هم گفت:در این خصوص  پیگیری های لازم صورت می  پذیرد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۳:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین