سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

دستور مهم مدیرکل فنی و حرفه ای فارس به مرکز لارستان

 مدیر کل  آموزش فنی و حرفه ای فارس و هیات همراه از مرکز آموزش فنی و حرفه ای لارستان بازدید بعمل آوردند . به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط…

 مدیر کل  آموزش فنی و حرفه ای فارس و هیات همراه از مرکز آموزش فنی و حرفه ای لارستان بازدید بعمل آوردند . به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی

فنی حرفه ای لارستان در ابتدای این بازدید که علی پور معاون برنامه ریزی و امورعمرانی  فرمانداری ویژه لارستان  نیز حضور داشت، مقرر گردید موضوع تخصیص اعتبار جهت اجرایی شدن مصوبه ی هیات دولت مبنی بر احداث مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران لارستان در سفر آتی استاندار فارس لارستان طرح موضوع و تعیین تکلیف گردد.

همچنین مقرر گردید به منظور تشکیل شورای مهارت و تشریح اهداف آن جلسه ی آتی کارگروه اشتغال و توسعه ی شهرستان با حضور مدیر کل  آموزش فنی و حرفه ای فارس و سایر اعضاء بدین منظور تشکیل گردد .

 دکتر کوشکی مدیر کل در ادامه  و پس از بازدید از کارگاههای آموزشی به اتفاق گروه ارزیابی عملکرد استان در جلسه ی شورای اداری مرکز که با حضور کارکنان و مربیان مراکز برادران و خواهران ترتیب یافته بود شرکت کردند .

در ابتدای جلسه  یادگاری فرد رئیس مرکز به بیان گزارش عملکرد مرکز و طرح مسائل و مشکلات پرداخته و درخواست نمود در راستای ارائه ی خدمات هر چه بهتر و بیشتر به مردم ، به مرکز لارستان به عنوان یک مرکز قدیمی و بزرگترین مرکز جنوب استان توجه بیشتری صورت گیرد.

سپس  دکتر کوشکی ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان مرکز و اعلام رضایت از مجموعه بازدیدهای خود به نقش و جایگاه و توانمندی مرکز لارستان در مهارت آموزی جوانان جویای کارو اشتغال پایدار آنان اشاره کرده و توصیه کرد نیازسنجی آموزشی ایرانیان و بخصوص لارستانیهای مقیم کشورهای حوزه ی خلیج فارس در دستور کار مرکز قرار گیرد . این جلسه پس از پرسش و پاسخ و اقامه ی نماز جماعت پایان یافت .

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۴:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین