یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

سناتورآمریکایی: برجام را روزاول رئیس جمهوری باطل می‌کنم

«مارکو روبیو»، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و سناتور آمریکایی روز گذشته در نشستی بار دیگر تأکید کرد در صورت پیروزی در انتخابات، توافق هسته‌ای ایران و ۱+۵ را در روز…

«مارکو روبیو»، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و سناتور آمریکایی روز گذشته در نشستی بار دیگر تأکید کرد در صورت پیروزی در انتخابات، توافق هسته‌ای ایران و

۱+۵ را در روز اول باطل خواهد کرد.

بن کارسون یکی دیگر از نامزدان انتخابات ریاست جمهوری امریکا با انتقاد از دولت باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا در توافق هسته‌ای با ایران گفت: «حتی یک کودک مهد کودکی هم از این بهتر توافق می‌کرد.»

تد کرو نیز گفت که تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهد داد که ایران به سلاح‌های هسته‌ای دست پیدا کند.

«لیندسی گراهام» از دیگر نامزدان انتخابات گفت که ایران وقتی می‌گوید مرگ بر اسرائیل آن را باور دارد. وی سپس به انتقاد از سیاست دولت اوباما در امضای توافق هسته‌ای با ایران پرداخت.

او در ادامه ادعا کرد ایران، در حالی که هنوز امضای برجام خشک نشده یکی دیگر از شهروندان آمریکا را زندان کرده، موشکی که قابلیت رسیدن به اسرائیل دارد را امضا کرده و نیروی زمینی به سوریه فرستاده است. او اضافه کرد انتظار نمی‌رود رفتار ایران تغییر کند.

یکی از زنان حاضر در این نشست، هنگامی که گراهام از اوباما درباره برجام انتقاد می‌کرد فریاد زد که «او (اوباما) خائن است»؛ گراهام، در پاسخ به او گفت: «او فقط نمی‌داند که دارد چه کار انجام می‌دهد.»

وی ایران را «رادیکال‌ترین و مذهبی‌ترین» رژیم خواند و گفت اجازه نخواهد داد ایران به اسرائیل حمله کند.

وی در باره داعش گفت قبل از اینکه این گروه تروریستی آمریکا را هدف قرار دهد، به سوریه نیروی زمینی خواهد فرستاد و اضافه کرد، در صورتی که این اقدام انجام نشود، یازده سپتامبری دیگر در راه است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۳:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین