چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 9

شهرداری ها در خصوص متکدیان شهر فکر جدی کنند

فرماندار ویژه لارستان گفت: از شهرداری ها خواست که در خصوص متکدیان شهر فکر جدّی و اساسی کنند و مدیریت نمایند، چون این گونه افراد واقعاً چهره شهر را نازیبا…

فرماندار ویژه لارستان گفت: از شهرداری ها خواست که در خصوص متکدیان شهر فکر جدّی و اساسی کنند و مدیریت نمایند، چون این گونه افراد واقعاً چهره شهر را نازیبا کرده اند و مردم از این  وضع ناراضی هستند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان در سخنانی اظهار داشت: خدا را شکر در شهرستان لارستان با مشارکت بزرگان و آحاد مردم و با حضور پر شور جوانان و نوجوانان ، برنامه های فرهنگی زیادی در سراسر این منطقه اجرا می گردد، چرا که هر روز می بینیم در شهر لار و در تمامی بخشها  و روستاها توسط مردم برنامه های متنوعی در منطقه برگزار می شود و این در شهرستان یک ظرفیت است و انتظار از دستگاه های اجرایی این است که از این ظرفیت استفاده کنند و در کنار مردم باشند.

 وی با بیان اینکه با دستور نمی شود ناهنجاریهای فرهنگی را حل و فصل کرد و حتی در اقتصاد هم همینطور هست، افزود: نمی توان در یک  بازده کوتاه مدت مشکلات فرهنگی و ناهنجاری های اجتماعی را بر طرف نمائیم اما در چارچوب قانون یک سری دستور العمل ها، کارگروه ها و شرح وظایفی را برای ما تعریف کرده اند که می طلبد بنشینم و متناسب با وضعیت شهرستان و متناسب با مقتضیاتی که داریم آن را بومی سازی کنیم و تا آنجائیکه می توانیم یک اهرم کمکی باشیم که ناهنجاریها را کاهش دهیم و هنجارها را تثبیت و نهادینه نماییم که در این خصوص شرح وظایف هر یک از دستگاه های اجرایی هم مشخص است، البته به تدریج بایستی فرهنگ توسط مردم و مسئولین در جامعه نهادینه شود.

فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: در کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان  کمیته هایی تعریف شده است. یکی بحث طلاق با محوریت بهزیستی است که بایستی بصورت تخصصی و مستمر تشکیل شود و راهکارهای جدیدی برای کاهش طلاق ارائه و مصوب شود. دیگر موضوع اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و دانش آموزان و دانشجویان با محوریت ورزش و جوانان و آموزش و پرورش و با استفاده از ظرفیت تمامی دانشگاه های شهرستان می باشد که این نیز یکی از ضروریات جامعه ماست تا در فصل تابستان اوقات جوانان شهرستان پر شود، لذا دستگاه های اجرایی شهرستان بایستی بسترهای لازم را در خصوص پر کردن اوقات فراغت جوانان فراهم کنند و از هیچ کوششی دریغ نورزند.

معاون استاندار فارس در ادامه سخنانش از شهرداری ها خواست که در خصوص متکدیان شهر فکر جدّی و اساسی کنند و مدیریت نمایند، چون این گونه افراد واقعاً چهره شهر را نازیبا کرده اند و مردم از این  وضع ناراضی هستند و حق هم دارند و نگذارند این متکدیان جلوه ی شهر را به هم بزنند.

حسنی در پایان سخنانش  با تاکید بر اینکه یکی از نیازهای امروز جامعه ما نشاط و شادابی فضای جامعه است؛ خاطر نشان کرد: دستگاه های فرهنگی، ورزشی و هنری بنشینند و برنامه ریزی های خوب، عالی، پرنشاط، پرمحتوا و جذاب تدوین و در تمامی شهرستان برای شهرها و روستاها اجرایی نمایند.

در ادامه جمعی از رؤسای ادارات شهرستان هم پیشنهادات و راهکارهای لازم در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان ارائه کردند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۳:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین