چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

تقدیر شهردار و کارکنان شهرداری جویم از شورای شهر

رییس شورای اسلامی شهر جویم گفت: وفاق، همدلی، برادری و تعامل رمز موفقیت شوراست. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری جویم، شهردار و  کارکنان شهرداری به…

رییس شورای اسلامی شهر جویم گفت: وفاق، همدلی، برادری و تعامل رمز موفقیت شوراست.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری جویم، شهردار و  کارکنان شهرداری به مناسبت گرامیداشت روز ملی شوراها با حضور در ساختمان شورای شهر جویم و اهدای لوح سپاس این روز را به اعضای شورای شهر تبریک گفته و از زحمات آنان تقدیر کرد.

حسین نجفی زاده شهردار جویم، ضمن تبریک روز ملی شوراها و تقدیر از تلاش و زحمات اعضای شورای شهر به جهت همکاری در  توسعه و عمران شهر افزود: همراهی شورای اسلامی شهر با شهرداری باعث شده تا نتایج خوبی در پیشرفت عمرانی شهر داشته باشیم.

وی گفت: با توجه به مشکلات مالی شهرداری ها توانستیم در سال گذشته پروژه های خوبی را اجرا نماییم و امیدواریم سال ۹۸ نیز باهماهنگی، برگزاری جلسات و برنامه ریزی و تعامل همیشگی شورای شهر همچون گذشته، خدمات خوبی به مردم ارائه کنیم.

شهردار جویم تصریح کرد: جا دارد از همکاری و همراهی مجموعه شهرداری نیز در پیشبرد اهداف شهرداری تقدیر و تشکر کنیم.

یحیی عبداله زاده ریاست شورای اسلامی شهر جویم نیز در این دیدار با اشاره به وفاق، همدلی، برادری و تعامل به عنوان رمز موفقیت شورا، از مجموعه‌ی شهرداری بابت خدمات خالصانه و بی‌منت  تشکر و قدردانی کرد و و بیان داشت: خدا را شاکریم که توانستیم در این شرایط بحرانی و اقتصادی حرکتی در سطح شهر انجام دهیم و باعث رضایتمندی اکثریت مردم شویم.

وی ابراز امیدواری کرد تا بتوان قدم های موثرتری برداشت و ادامه داد: انتظار ما این است که مردم و مسئولین در کنار شورای شهر باشند تا نتایج خوبی در پیشرفت شهر و ارتقای آن بدست آوریم و چیزی که از انسان به یادگار می ماند همین قدم های مثبت است.

در پایان، دیگر اعضای شورای اسلامی شهر نیز از همکاری شهردار و مجموعه شهرداری تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار: آرزو جهان پیما

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۹:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین