شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

گردهمایی اصحاب رسانه فارس در لارستان

دومین جشنواره مطبوعات و رسانه های برخط استان فارس، ۲۰ اردیبهشت، در تالار وحدت لار برگزار می شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز، سید علی اصغر…

دومین جشنواره مطبوعات و رسانه های برخط استان فارس، ۲۰ اردیبهشت، در تالار وحدت لار برگزار می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز، سید علی اصغر رفعت حقیقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان گفت: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، خانه مطبوعات فارس، فرمانداری ویژه لارستان، اداره فرهنگ و ارشاد لارستان، دفتر نمایندگی مطبوعات لارستان، شهرداری و شورای لار برگزار می شود.

براساس برنامه ریزی انجام شده پروفسور احمد سمیعی، حسن میر عابدینی، جعفر شجاع کیهانی و موسی اسوار از فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی میهمان این جشنواره هستند. میهمانان روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت به لارستان عزیمت می کنند.

اولین کارگاه آموزشی این جشنواره توسط پروفسور موسی اسوار با عنوان ویرایش و نثر مطبوعاتی سه شنبه ۱۸ اردیبهشت از ساعت ۱۷ در سالن اجتماعات بخشداری اوز برگزار می شود.

کارگاه های نخستین قلم های مطبوعات توسط پروفسور حسن میر عابدینی و عبدالرحمن فرامرزی روزنامه نگار شاخص توسط پروفسور جعفر شجاع کیهانی صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت در لار برگزار می شود.

سخنران ویژه مراسم اختتامیه جشنواره نیز پروفسور احمد سمیعی است که تحت عنوان ژونالیسم و ادبیات ژونالیسم در تالار وحدت سخنرانی می کند.

بیش از ۵۰۰ آثر منتشر شده در نشریات محلی استان فارس و رسانه های برخط به این جشنواره ارسال شده است که در مراسم اختتامیه که از ساعت ۱۸ تا ۲۰ پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می شود، برگزیدگان در بخش های حرفه ای و پیشنهادی که توسط داوران انتخاب شده اند، معرفی می شوند.

اولین جشنواره مطبوعات استان فارس نیز در سال ۹۴ در لارستان برگزار شد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “گردهمایی اصحاب رسانه فارس در لارستان”

  1. لارستانی گارمند گفت:

    افرین بر دست اندر کاران این جشتواره فرهنگی وسپاس از اوزیهای بافرهنگ که بخشی از این کار را در اوز برگزار می کنند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین