چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7
فرماندار ویژه لارستان

سالن اجتماعات در دبیرستان صحبت لاری احداث شود

فرماندار ویژه لارستان با درخواست از معاون وزیر آموزش و پرورش و مسئولان استانی برای ساخت مدرسه در مناطق محروم، ادامه داد: می توان با ایجاد سالن اجتماعات در دبیرستان…

فرماندار ویژه لارستان با درخواست از معاون وزیر آموزش و پرورش و مسئولان استانی برای ساخت مدرسه در مناطق محروم، ادامه داد: می توان با ایجاد سالن اجتماعات در دبیرستان صحبت لاری علاوه بر رفع نیاز مدرسه، گوشه ای کمبودهای آموزش و پرورش را برطرف کند.

به گزارش میلاد لارستان جلیل حسنی در نشست تخصصی با نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش، معاون استاندار فارس و فرماندا ویژه لارستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لار و جمعی از خیرین مدرسه ساز در فرمانداری لارستان با بیان اینکه بخش اعظمی از زیرساختهای موجود در لاستان توسط خیرین فراهم سازی شده است، اظهار کرد: مردم شهرستان لارستان سعی می کنند به واسطه غنای فرهنگی بالای خود، مازاد درآمد اقتصادی شان را در راه کمک به همنوع و عام المنفعه صرف کنند.

وی با بیان اینکه با حمایت دستگاههای اجرایی، اقدامات در حوزه خیرین ساماندهی شده است، افزود: در حوزه های بهداشت و درمان، مساجد، آموزش و پرورش، مراکز فرهنگی و علمی، راه، امنیتی و غیره، کارهای بزرگی توسط خیرین انجام شده است.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر بیش از ۱۴ میلیارد تومان پروژه های مربوط به آموزش و پرورش به بهره برداری رسیده است، تصریح کرد: با توجه به پیچ و خم های موجود در بودجه های دولتی، نیاز است موانع لازم در پیش روی خیرین برداشته شود.

معاون استاندار فارس با تأکید بر حمایت بهتر مسئولان از خیرین جهت جلوگیری از دلسردی آنها، خاطر نشان کرد: نقش خیرین در توسعه لارستان انکارناپذیر است.

وی با درخواست از معاون وزیر آموزش و پرورش و مسئولان استانی برای ساخت مدرسه در مناطق محروم، ادامه داد: می توان با ایجاد سالن اجتماعات در دبیرستان صحبت لاری علاوه بر رفع نیاز مدرسه، گوشه ای کمبودهای آموزش و پرورش را برطرف کند.

حسنی همچنین خواستار ارتقاء نمایندگی نوسازی لارستان به اداره شد و اضافه کرد: امید می رود با افزایش امکانات و نیروی انسانی این مرکز، راه همکاری خیرین را هموار ساخت.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۴:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین