جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

برگزاری سمینار آثار مخرب زلزله در لار

سمینار بررسی آثار مخرب زمین لرزه با نگاهی به آموزه های زلزله های پیشین، در سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار گردید. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

سمینار بررسی آثار مخرب زمین لرزه با نگاهی به آموزه های زلزله های پیشین، در سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار گردید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفترنمایندگی ویژه نظام مهندسی لارستان این سمینار به درخواست شهرداری لار، توسط دفتر ویژه نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان لارستان و با دعوت از روسا، اعضا و کارکنان شورا های شهر و روستای منطقه، شهرداری ها ،ادارات، اورژانس و اعضای دفتر نظام مهندسی ، در  روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه  در محل سالن شهید امامی فرمانداری ویژه  لارستان برگزار شد و مورد استقبال خوبی از طرف شرکت کنندگان قرار گرفت.

در ابتدای شروع سمینار محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار به عنوان میزبان مراسم، طی سخنانی ضمن خوشامد گویی و تشکر از شرکت کنندگان مراسم را آغاز کرد.

در ادامه دکتر آفرین مشاور فرهنگی سازمان نظام مهندسی به عنوان یکی از اساتید دعوت شده ،مطالب مفیدی از جنبه روانشناسی معماری و شهرسازی، و لزوم توجه به مشکلات و آسیب های روانی پس از وقوع زلزله و پیشگیری و آمادگی لازم جهت مدیریت حادثه قبل از وقوع آن، ایراد کرد.

در بخش دوم این سمینار یونس رضایی رئیس دفتر ویژه نمایندگی نظام مهندسی لارستان با سپاس از شهرداری، اساتید و حضار جهت حضور  و تلاششان جهت برگزاری این سمینار، مطالبی  در خصوص نحوه برگزاری سمینار و معرفی اساتید دعوت شده بیان کرد و در ادامه خواجه پور عضو هیئت مدیره و پژوهشگر زلزله های اخیر ایران مطالب فنی و پژوهشی خود را به سمع و نظر حضار رساند.

آنچه در این بین شایسته قدردانی و مایه خوشحالی است این است که ما شاهد آن هستیم دو مدیر و دو بازوی عمرانی و فنی شهرستان با هوشیاری و با شناخت نیازها و پیش بینی خطرات پیش رو، قبل از وقوع حادثه به فکر مهار و مدیریت آن هستند و این همان حلقه مفقوده مشکلات مدیریتی کلان ما در بسیاری از بخش  هاست.

دوراندیشی یک ویژگی مهم در هر مدیر دلسوز و متعهد است که فقط به حفظ جایگاه خود در زمان تصدی مسئولیت، نمی اندیشد بلکه در نگاهی کلی تر به آینده منطقه و حتی بطور کلان تر آینده کشور و مردمش می اندیشد.

وقتی مردم شاهد باشند که دو مدیر بومی شهرستان از این ویژگی برخوردار هستند قطعا با امید و اطمینان خاطر بیشتر به آینده منطقه چشم خواهند دوخت.

ویژگی دیگر این سمینار که باید مورد توجه مسئولین شهرستان قرارگیرد خواست و تمایل دو اورگان در جهت هماهنگی بیشتر و همکاری در پیشبرد بهتر خدمات است، همانگونه که همه می دانیم در بسیاری از موارد این ناهماهنگی ها است که باعث اتلاف وقت و هزینه می گردد لذا اگر ما شاهد این باشیم که مدیران و مسئولین دیگر بخش های منطقه نیز در این راه قدم بردارند قطعا آینده ای بهتر و روشنتر را برای خود و فرزندانمان خواهیم ساخت.

 

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین