سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

آزمون ورود به حرفه مهندسین در لارستان برگزار می‌شود

مديركل راه و شهرسازى لارستان از برگزارى آزمون ورود به حرفه مهندسین در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه ۱۳ الی ۱۵ مرداد ماه خبر داد . به گزارش میلاد…

مديركل راه و شهرسازى لارستان از برگزارى آزمون ورود به حرفه مهندسین در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه ۱۳ الی ۱۵ مرداد ماه خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستان، حسن شبانى با بيان اينكه اين آزمون در رشته های عمران، معماری ،تاسیسات مکانیکی و برقی، نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک و کارشناسان ماده ۲۷ در محل مجتمع آموزش عالی لارستان برگزار خواهد شد، گفت: شرکت کنندگان این آزمون در لارستان بیش از یک هزار نفر بوده كه از اين تعداد ١٣٤ داوطلب زن و ٨٩٣ داوطلب مرد همزمان با سراسر کشور جهت اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی با هم به رقابت می پردازند .

وى تصريح كرد: داوطلبان عزیز می توانند کارت ورود به جلسه ى خود را از روز شنبه ۹ مرداد از سایت معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به آدرس www.inbr.ir دریافت نموده و در صورت بروز مشکل روز قبل از آزمون از ساعت ۸:۳۰ به باجه رفع نقص مستقر در دانشگاه نيز مراجعه کنند.

مديركل راه و شهرسازى لارستان اظهار داشت : با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت مسائل بهداشتی براساس دستورالعمل مندرج در سایت مذکور ، همراه داشتن ماسک الزامی است و جهت جلوگیری از تماس کتاب ها و تجهیزات داوطلبان با زمین توصیه می شود زیرانداز مناسب با خود داشته باشند.

وی اضافه کرد: درب های حوزه امتحانى راس ساعت ۷ صبح بسته خواهد شد ، لذا داوطلبان بايستى طورى برنامه ریزی کنند که قبل از این ساعت در حوزه برگزاری حضور داشته باشند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین