جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

رقابت ۵۹۰ متقاضی در آزمون ورود به حرفه مهندسان در لارستـان

همزمان با سراسر كشور؛ آزمون ورود به حرفه مهندسان در لارستـان با ٥٩٠ شركت كننده برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و…

همزمان با سراسر كشور؛ آزمون ورود به حرفه مهندسان در لارستـان با ٥٩٠ شركت كننده برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، آزمون ورود به حرفه مهندسان جنوب استان فارس به مدت دو روز در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار شد .

حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان به اتفاق دكتر دهقان فرماندار ويژه لارستـان به محل برگزارى آزمون رفت و از نزديك روند برگزاری آزمون را بررسی و از مدیریت های مسکن و حراست اداره کل راه و شهرسازی لارستان، مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، نمایندگی سازمان نظام مهندسی لارستان و سایر عوامل اجرایی تقدیر و تشکر کرد.

براساس برنامه، آزمون مذكور به مدت دو روز در ١٣ رشته از رشته هاى مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان برگزار شد.

شرکت کنندگان این آزمون در لارستان ٥٩٠ نفر بوده كه از اين تعداد ٧٣ داوطلب زن و ٥١٧ داوطلب مرد همزمان با سراسر کشور جهت اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی با هم به رقابت پرداختند.

آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی به صورت کتاب باز است و داوطلبان مى توانند از ماشین حساب، کتاب و جزوه‌های همراه استفاده كنند اما اجازه رد و بدل کردن کتاب و جزوه و هر وسیله دیگری را ندارند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱:۳۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “رقابت ۵۹۰ متقاضی در آزمون ورود به حرفه مهندسان در لارستـان”

  1. لاری معلم گفت:

    مردم منتظر کریدوری هستند که توسط آن مشکلات زندگی خود. وفرزندانشان حل شود واز یک رفاه نسبی در زندگی. برخوردار شوند. الهی امین

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین