چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
همزمان با سراسر کشور:

آزمون ورود به حرفه مهندسان در لارستـان با ١٠٢٦ شرکت کننده برگزار شد

آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی جنوب استان فارس به مدت سه روز در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار شد . به…

آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی جنوب استان فارس به مدت سه روز در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار شد .
به گزارش میلادلارستان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی جنوب استان فارس به مدت سه روز در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار شد.
میرزایی سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان  اداره کل  راه و شهرسازی لارستان اظهار داشت : براساس برنامه، آزمون مذکور به مدت سه روز در رشته های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته های : معماری(نظارت، طراحی و اجرا)، عمران(نظارت، محاسبات، اجرا، طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی)، تاسیسات مکانیکی(طراحی، نظارت و اجرا)، تاسیسات برقی (طراحی،نظارت و اجرا)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک و همچنین آزمون های ورود به حرفه کاردان های فنی ساختمان در رشته های کاردانی شامل معماری، عمران، شهرسازی، نقشه برداری، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی و همچنین تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی و آزمون صلاحیت کارشناس ماده ۲۷ برگزار شد.
وی افزود : شرکت کنندگان این آزمون در لارستان ١٠٢٦ نفر بوده که از این تعداد ١١٩ داوطلب زن و ٩٠٧ داوطلب مرد همزمان با سراسر کشور جهت اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی با هم به رقابت پرداختند.
میرزایی خاطرنشان کرد : آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی به صورت کتاب باز است و داوطلبان می توانند از ماشین حساب، کتاب و جزوه‌های همراه استفاده کنند اما اجازه رد و بدل کردن کتاب و جزوه و هر وسیله دیگری را ندارند
نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین