پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

جعفرپور: اهالی فرهنگ و هنر سخنان خود را با رعایت مقتضیات زمان بگویند

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در آیین معارفه مدیر کل ارشاد فارس با اشاره با اینکه فارس مطالبات فرهنگی بسیار زیادی دارد، گفت: اهالی فرهنگ و هنر باید سخنان…

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در آیین معارفه مدیر کل ارشاد فارس با اشاره با اینکه فارس مطالبات فرهنگی بسیار زیادی دارد، گفت: اهالی فرهنگ و هنر باید سخنان خود را هنرمندانه با رعایت مقتضیات زمان بگوید.

طی مراسمی با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس،‌معاون امور حقوقی و پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل ارشاد تهران، صابر سهرابی به عنوان مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس معارفه شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از شبستان‌،‌ در این مراسم مدیرکل جدید ارشاد فارس در سخنانی مهمترین دغدغه فکری خود را تعالی فرهنگ و هنر استان فارس دانست و تاکید کرد: همه توان خود را به کار خواهم بست تا بتوانم در راه اعتلای فرهنگ و هنر کوشا باشم و در این راه از همه اندیشه ورزان و فرهنگوران امداد می طلبم.

بهزاد مریدی، مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس هم در سخنانی از همراهی اهالی فرهنگ و هنر در زمان تصدی سمت خود در این استان قدردانی کرد.

در این مراسم رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره با اینکه فارس مطالبات فرهنگی بسیار زیادی دارد، گفت: اهالی فرهنگ و هنر باید سخنان خود را هنرمندانه با رعایت مقتضیات زمان بگوید.

جعفرپور، گفت: هنرمندانی که از ساغر رمضان خود را سیراب و ماه رمضان را درک کرده اند، می توانند همچون این ماه زیبائی های جهان را از پشت گرد و غبار تعلقات دنیوی نشان دهند. نماینده مردم لارستان،‌خنج و گراش  در مجلس شورای اسلامی با اشاره با اینکه فارس مطالبات فرهنگی بسیار زیادی دارد، تاکید کرد: اهالی فرهنگ و هنر باید سخنان خود را هنرمندانه با رعایت مقتضیات زمان بگوید.

وی از پیگیری اتمام پروژه ساخت تالار بزرگ شیراز خبر داد و افزود: نیاز به برنامه ریزی خوب است تا بتوان ظرفیت های استان فارس را به خوبی به نمایش گذاشت.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۹:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین