شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

بسیج منشاء برکات زیاد بی مزد و بی منت است

 میلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان بسیج را یک نهاد مردمی معرفی و گفت: این نهاد منشاء برکات بسیار بی مزد و منت است که در عرصه های مختلف فرهنگی،…

 میلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان بسیج را یک نهاد مردمی معرفی و گفت: این نهاد منشاء برکات بسیار بی مزد و منت است که در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، علمی، ورزشی و غیره حضور پررنگی داشته و دارد.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهر لار با اشاره به اینکه برخی خانم ها برای ارضای هوا  و هوسهای خود با انتخاب پوشش های بدن نما و با آرایش های زننده در خیابان ها مانور می دهند، اظهار داشت: این افراد با هنجارشکنی خود نشان می دهند که علاوه بر اینکه از خلق خدا شرمسار نیستند، بلکه ترسی از خدا هم ندارند.

غربی ها از طریق ماهواره سعی در ترویج نماد بی حجابی در بین جوانان ما دارند

وی با بیان اینکه اگر با هنجارشکنی های اجتماعی برخورد نشود، این رفتارها به رفتار اجتماعی بدل می شود، افزود: با شکسته شدن قبح بی حیایی، آسیب های اجتماعی یکی پس از دیگری رایج خواهد شد.

امام جمعه موقت لارستان بی حیایی و بی حجایی را نماد تبلور غرب دانست و تصریح کرد: غربی ها از طریق ماهواره سعی در ترویج نماد بی حجابی در بین جوانان ما دارند.

وی با توصیه به بانوان در رد این موضوع که چون چادر مشکی نشانه سنت گرایی است و باید از آن صرف نظر کرد، خاطر نشان کرد: ما به سنت گرایی خود می بایست افتخار کنیم، زیرا که این نوع سنت گرایی به پیروی از پیغمبر بزرگ اسلام و آل ایشان است.

حجت الاسلام رمضانی، تفاوت انسان و حیوان را حیا و حجاب دانست و افزود: باید از نیروی انتظامی کشور بدلیل برخورد با افراد کشف حجاب کننده در خودروها تقدیر و تشکر کرد.

بسیج منشاء برکات زیاد بی مزد و بی منت است

این استاد حوزه و دانشگاه با تبریک هفته بسیج، گفت: اگر تفکر بسیجی بر کشور ما حاکم شود، هنجارشکنی ها بسیار کاهش می یابد.

وی بسیج را یک نهاد مردمی معرفی و تصریح کرد: این نهاد منشاء برکات بسیار بی مزد و منت است که در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، علمی، ورزشی و غیره حضور پررنگی داشته و دارد.

امام جمعه موقت لارستان با اشاره مصادقی به برخی فعالیت های بسیج، گفت: این نهاد در بحث روشنگری و معرفی ابعاد گوناگون جنگ نرم، شناساندن مضرات استفاده از ماهواره در قالب برنامه هایی با عنوان دجالواره، زنده نگه داشتن مسئله استکبار ستیزی، معرفی ابعاد گمراه کننده تشیع لندنی و آمریکایی، بصیرت افزایی در قشرهای جوان، اجرای برنامه های ابتکاری فرهنگی و مذهبی کارهای فراوانی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بزرگترین تشکیلات تربیتی جهان از آن بسیج است، ادامه داد: ۳۳۰ هزار حلقه تربیتی صالحین، خدمات رسانی به محرومان جامعه، ۱۱ هزار گروه جهادی دانشجویی با ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، محرومیت زدایی، عمران و آبادانی روستاها، اشتغال زایی از طریق ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی، هدفمند کردن فعالیت های بسیج، راه اندازی واحدهای تولیدی زودبازده گوشه ای از خدمات بسیج است.

حجت الاسلام رمضانی حفظ آمادگی نظامی نیروهای بسیج را از دیگر مصادیق فعالیت های این نهاد مردمی برشمرد و تصریح کرد: امروز، هزینه ای که آمریکایی ها برای ناامن کردن ایران اسلامی استفاده می کنند، بیش از هزینه ای است که برای ناامنی کشورهای سوریه، یمن، عراق و غیره هزینه می کنند.

امام جمعه موقت لارستان دلیل ناکامی مستکبرین در برابر جمهوری اسلامی ایران را هوشیاری و استقامت مردم و بسیجیان مردم دانست.

غربی ها بدنبال سوء استفاده از حادثه تروریستی فرانسه هستند

وی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی فرانسه و لبنان، گفت: بدنبال این حادثه های تروریستی در یک کشور غربی، موج جدید اسلام هراسی و اسلام ستیزی در این کشورها شروع شده است.
حجت الاسلام رمضانی با مطرح کردن این سوال که چه کسی گروه وحشی داعش را به جان جهانیان بخصوص غرب آسیا انداخته و حمایت کرده است؟، اضافه کرد: غربی ها حامیان اصلی این گروه تروریستی تکفیری – داعش بوده و هستند.
وی با محکوم کردن سکوت پنج ساله کشورهای غربی در برابر کشتار بی رحمانه مردم مظلوم سوریه، تصریح کرد: با استقامت مردم سوریه و حمایت برخی از کشورهای اسلامی، داعشی ها نتوانستند در این کشور راه به جایی ببرند.

امام جمعه موقت لارستان با محکومیت چند باره حادثه تروریستی پاریس، خاطر نشان کرد: کشورهای مختلف غربی در تلاش اند تا با سوء استفاده از این حادثه، ائتلاف جهانی علیه داعش به راه بیندازند و به این بهانه به کشور سوریه حمله کنند.

وی با یادآوری سوء استفاده مستکبرین از حادثه ۱۱ سپیتامبر و حمله به کشور عراق بدون اخذ مجوز از سازمان ملل متحد، گفت: غربی ها در پی تکرار همین حربه و به بهانه مبارزه با تروریسم علیه سوریه که محور مقاومت است، حمله کنند و دولت قانونی این کشور را تغییر دهند.

حجت الاسلام رمضانی بهانه اصلی مشکلات غرب آسیا را آمریکا دانست و تصریح کرد: کسی که خود بوجود آورنده مشکل است، هیچگاه نمی تواند مشکلات را حل کند و این کشور بدنبال بدست آوردن منافع خودشان هستند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین