سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 31

مدیریت ۸۰ درصدی مصرف برق در فارس

۸۰ درصد کمبود برق در فارس با همکاری مشترکان صنعتی ، اداری و کشاورزی این استان، مدیریت شده است. مدیرعامل شرکت توزیع برق فارس در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا…

۸۰ درصد کمبود برق در فارس با همکاری مشترکان صنعتی ، اداری و کشاورزی این استان، مدیریت شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق فارس در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: در کشور ۵ تا ۶ هزار مگاوات کمبود برق داریم که سهم استان فارس کم کردن ۱۱۸ مکاوات مصرف برق است.

زینل قنبری افزود: از ابتدای خرداد تاکنون با همکاری مشترکان کشاورزی، صنعتی، اداری و خانگی توانسته ایم ۸۰ درصد این میزان مصرف را کم و مدیریت کنیم.

قنبری بیان کرد: اوج ساعت مصرف برق از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۶ است و با کشاورزان برای کنترل و مدیریت مصرف در این ساعات تفاهم نامه‌ای امضا شده است.

وی اظهار کرد: در حوزه صنعت هم فعالان صنعتی ساعت اوج مصرف را به روز‌های تعطیل منتقل کرده اند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق فارس اظهار کرد: در حوزه مصارف اداری هم ساعت کار ادارات در شهرستان‌های گرمسیری از ساعت ۷ صبح تا ۱۴ به ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه تغییر کرده است.

قنبری تاکید کرد: از مشترکان خانگی هم تقاضا داریم با مدیریت مصرف در ساعات اوج مصرف و جلوگیری از اقدامات غیر ضروری زمینه کاهش مصرف برق را در این ساعت‌ها فراهم کنند.

وی افزود: در ماه‌های تیر و مرداد اگر هر روز چهار ساعت مصرف برق را مدیریت کنیم در ۲۴۰ روز باقی مانده از سال در استان با خاموشی برق روبرو نخواهیم شد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۵:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین