شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 50 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

چراغ سبز هواپیمایی «هما» برای برقراری پروازهای باربری

مدیر کل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، گفت: ما امکانات فرودگاهی و پروازی استان فارس رابرای اختصاص هواپیمای کارگو بررسی کردیم و ما در هواپیمایی ایران ایر این امکان را داریم…

مدیر کل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، گفت: ما امکانات فرودگاهی و پروازی استان فارس رابرای اختصاص هواپیمای کارگو بررسی کردیم و ما در هواپیمایی ایران ایر این امکان را داریم که به صورت هفتگی بار صادراتی استان فارس را به کشور قطر و دبی ارسال کنیم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس در کمیسیون تجارت، حمل و نقل، ترانزیت و کمرگ اتاق بازرگانی فارس گفت: اختصاص کارگو برای صادرات استان فارس ضروری است لذا باید بخش دولتی و خصوصی با همکاری هم این نیاز بخش صادرات استان را مرتفع کنند.

خسرو فروغان با بیان اینکه اتاق بازرگانی فارس تلاش‌های فراوانی برای برقراری کارگو برای صادرات استان کرده است افزود: رایزنی‌هایی برای ایجاد دو هواپیمای کارگو در فرودگاه شیراز انجام شده است که امیدواریم با حمایت‌های بخش خصوصی و دولتی این مهم محقق شود.

فروغان اظهارداشت: تاکنون شرکت هواپیمایی ایران ایر استان همکاری‌هایی به صورت مقطعی برای ارسال بار‌های صادراتی استان انجام داده است که تلاش‌های ما برای استقرار دائمی کارگو در فرودگاه شیراز است.

علیرضا یزدی مدیر کل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در استان فارس نیز گفت: اگر ایجاد کارگو در استان فارس به صورت برنامه‌ای و همراه با تعهد و ضوابط مشخص شده باشد ما آماده انجام این مهم هستیم.

وی افزود: در حال حاضر توافق اولیه‌ای برای ارسال بار صادرکنندگان فارس به صورت هفتگی تا ۴۰ تن با پرواز تهران – دبی انجام شده که آمادگی داریم به صورت هفتگی بیش از ۵۰ تن بار را به کشور قطر ارسال کنیم.

وی بیان کرد: ما امکانات فرودگاهی و پروازی استان فارس رابرای اختصاص هواپیمای کارگو بررسی کردیم و ما در هواپیمایی ایران ایر این امکان را داریم که به صورت هفتگی بار صادراتی استان فارس را به کشور قطر و دبی ارسال کنیم.

میلاد لارستان

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین