شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
درخواست های مهم حسین زاده از مسئولان ایران ایر:

از ایجاد ظرفیت واردات بار و دستگاه ایکس ری و هواپیمای باری تا تبدیل ایستگاه به شعبه ایران ایر در لارستان و راه اندازی پرواز عتبات

نماینده مردم لارستان،‌خنج، گراش‌،‌اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسافرینی بوده اند که تا ۳۰ میلیون تومان بابت اضافه بار هزینه می کردند و  مطمئن هستیم…

نماینده مردم لارستان،‌خنج، گراش‌،‌اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسافرینی بوده اند که تا ۳۰ میلیون تومان بابت اضافه بار هزینه می کردند و  مطمئن هستیم بازرگانان و تاجرین منطقه از این ظرفیت کارگو استفاده خواهند کرد بیان داشت: خواسته ما از مسئولین ایران ایر این است که ظرفیت واردات که در آن ضعف وجود دارد نیز از فرودگاه لارستان فراهم شود.

به گزارش میلاد لارستان حسین حسین زاده در آیین افتتاح ترمینال کارگو فرودگاه لارستان ضمن تشکر از کلیه افرادی که در راه اندازی کارگو نقش داشته اند اظهار داشت:‌ موضوع کارگو در واقع به بن بستی خورده بود که نیازمند یک ورود جدی در سطح منطقه و ملی داشت تا به نتیجه برسد  و به همین دلیل به صورت ویژه  از مهندس علیشیر رییس سابق دفتر نماینده در لار که بسیار برای این موضوع تلاش نمودند تشکر می نمایم.

وی با بیان اینکه امروز اتفاق بسیار بزرگی برای منطقه جنوب فارس رخ داده افزود:‌ قبلا نیز عنوان شد که راه ارتقا کلی لارستان بزرگ و جنوب فارس از صنعتی شدن می گذرد. البته این صنعتی شدن باید در همه حوزه ها رخ دهد و زیرساخت ها در منطقه جنوب فارس فراهم گردد.

حسین زاده ادامه داد: در این منطقه کارگو، فرودگاه بین المللی قرار دارد، منطقه ویژه اقتصادی نیز امیدواریم به مرحله عملیاتی برسد، بزرگراه این منطقه نیز در حال احداث می باشد و لذا باید عنوان کرد بسیاری شرایط در منطقه مهیاست و با وجود آن چندین خواسته را باید مطرح نمود.

وی با اشاره به اهمیت کارگو  خواسته های منطقه را اینگونه بیان نموده و افزود: در این منطقه مسافرینی بوده اند که تا ۳۰ میلیون تومان بابت اضافه بار هزینه می کردند و  مطمئن هستیم بازرگانان و تاجرین منطقه از این ظرفیت کارگو استفاده خواهند کرد و خواسته ما این است که ظرفیت واردات که در آن ضعف وجود دارد نیز از فرودگاه لارستان فراهم شود.

حسین زاده در ادامه اظهار داشت:‌ امیدواریم شرکت ایران ایر یک دستگاه ایکس ری بروز شده را در منطقه وارد نماید و در ادامه هواپیمای باربری به منطقه وارد شود. توقع میرود از این ظرفیت در مسیر بودن جنوب فارس که استان های جنوبی را به یکدیگر متصل می کند  استفاده شود.

نماینده مردم همچنین بیان داشت: انتظار می رود ایران ایر در فرودگاه لارستان نیز از ایستگاه به شعبه تبدیل شود و  در خواست پایانی ما نیز این است که پرواز عتبات از این فرودگاه انجام شده و همچنین پروازهای حوزه خلیج فارس گسترش یابد. خواسته مردم است که ضعف پروازی موجود مرتفع گردد و پروازهای بیشتری از این فرودگاه در مسیرهای مختلف صورت پذیرد .

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۶:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “از ایجاد ظرفیت واردات بار و دستگاه ایکس ری و هواپیمای باری تا تبدیل ایستگاه به شعبه ایران ایر در لارستان و راه اندازی پرواز عتبات”

  1. ناشناس گفت:

    مرحبا.سپاس

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین