سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

هم اندیشی سهامداران با شورای شهر برای حل مشکلات کارخانه سیمان لارستان

جلسه هم اندیشی جهت حل مشکلات سهامداران کارخانه سیمان لارستان با اعضای شورای شهر لار در محل سالن شورای شهر برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، در این جلسه که…

جلسه هم اندیشی جهت حل مشکلات سهامداران کارخانه سیمان لارستان با اعضای شورای شهر لار در محل سالن شورای شهر برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، در این جلسه که با حضور حداکثری سهامداران جهت رفع مشکلات آنها همراه بود نمایندگانی از سهامداران عنوان کردند که برخی از سهامدران در واقع زندگی خود را فروخته اند و حتی با فروش طلا و قرض در جهت آبادانی شهرستان و ایجاد اشتغال جوانان در این شرکت سرمایه گذاری کردند، اما با گذشت سالها نه تنها به سهام خود دست نیافته اند بلکه مسئولین این شرکت نیز پاسخگوی سوالات آنها نیستند.

درخواست سهامداران از مسئولین در ابتدا شفاف سازی مسائل شرکت سیمان و اتفاقات مالی در آن بود زیرا طبق گفته مسئولین شرکت در زمان دیدار مسئولین شهرستانی و استانی از شرکت سیمان هیچگونه بدهی این شرکت ندارد اما بر اساس اسناد و سایت مطرح کدال این شرکت بالغ بر ۱۵۰ میلیاردتومان بدهکار است.

دیگر خواسته سهامداران برگزاری مجمع عمومی سالانه شرکت سیمان در لارستان به جای تهران بود زیرا اکثر سهامداران و خود کارخانه در لار قرار دارد اما جلسات در تهران انجام می پذیرد.

سهامداران از مسئولین شرکت نیز انتقاد کرده که به درخواست های آنها توجهی نمی شود و سوالات انها بی جواب مانده است.

در ادامه محبی رئیس شورای شهر لار به مردم قول پیگیری مسائل تا حصول نتیجه را داد و گفت: تا به امروز طوماری با امضای سهامداران به فرماندار تقدیم شده است و امام جمعه شهرستان نیز بارها در خطبه های نماز جمعه به این خواسته به حق مردم پرداخته است و باید بر اساس قوانین این مطالبه گری توسط سهامداران و مسئولین ادامه پیدا کند.

وی قول پیگیری در خصوص انجام جلسات فوق العاده سالیانه در لارستان را نیز به اعضا داد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۶:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین