چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 9

اشتغال‌زایی کارخانه لبنیاتی قنبرزاده برای 150 نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم

کارخانه لبنیاتی قنبرزاده واقع در شهرک صنعتی پشته سنگر شهر لار که ازسال ۱۳۹۳ آغاز بکار کرده است، ۵۱۰۰ متر مربع مساحت و ۲۴۰۰ متر مربع زیربنا دارد که محصولات…

کارخانه لبنیاتی قنبرزاده واقع در شهرک صنعتی پشته سنگر شهر لار که ازسال ۱۳۹۳ آغاز بکار کرده است، ۵۱۰۰ متر مربع مساحت و ۲۴۰۰ متر مربع زیربنا دارد که محصولات لبنی همچون شیر، ماست، دوغ، پنیر، پنیر خامه ای، ماست موسیر، کشک، پنیر پیتزا و ماست چکیده را تولید می کند و بیش از ۵۰ نفر بصورت مستقیم و ۱۰۰ نفر بصورت غیر مستقیم مشغول به کار و فعالیت هستند

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در راستای تحقق شعار امسال و با هدف رفع موانع تولید، با حضور در کارخانه لبنياتی قنبرزاده از بخش هاي مختلف خطوط توليد انواع لبنيات در اين شركت بازديد كرد.

فرماندار ویژه لارستان در اين بازديد در بخش خط توليد و فرآوري و بسته بندي محصولات لبني اين شركت حضور يافت و به بررسی مسائل و مشکلات این واحد تولیدی پرداخته و تصمیماتی در خصوص رفع مشکلات آن اتخاذ شد.

در این بازدید معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه باید موانع تولید در هر یک از بخشها مورد بررسی قرار گیرد؛ خاطرنشان کرد: باید با توجه به بحث اشتغالزایی و رفع مشکلات ناشی از بیکاری بر حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی اقدام کنیم.

داریوش دهقان در ادامه با اشاره به ظرفیت و پتانسیل شهرستان لارستان درحوزه های مختلف بر استفاده از آنها در راستای ایجاد اشتغال پایدار، دائمی و افزایش تولید تاکید کرد.

وی با تاکید در مورد خرید کالاهای ایرانی، گفت: با خرید کالاهای داخلی، بویژه تولید خود شهرستان باید برای به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید داخلی این منطقه اقدام کنیم.

فرماندار ویژه لارستان پس از شنیدن مسائل و مشکلات مدیر این کارخانه، به مسئولان دستگاه های اجرایی ذیربط در شهرستان دستور پیگیری برای حل مشکلات آنها را صادر کرد.

حسن قنبرزاده مدیر عامل این کارخانه نیز اهم مسایل و مشکلات ودرخواست های این واحد تولیدی را از جمله طرح توسعه کارخانه، خرید محصولات این کارخانه توسط ادارات شهرستان، رسیدگی به مجتمع گاوداری و غیره مطرح و خواستار پیگیری و رفع این موارد شد.

وی اظهار کرد: محصولات لبنی کارخانه قنبرزاده به اقصا نقاط کشور عزیز ایران همچون شهرها و روستاهای استان فارس، هرمزگان، کرمان، تهران، بوشهر و غیره صادر می شود و در تعدادی از شهرهای ایران نمایندگی دارد.

وی تاکید کرد: کارخانه لبنیاتی قنبرزاده واقع در شهرک صنعتی پشته سنگر شهر لار که ازسال ۱۳۹۳ آغاز بکار کرده است، ۵۱۰۰ متر مربع مساحت و ۲۴۰۰ متر مربع زیربنا دارد که محصولات لبنی همچون شیر، ماست، دوغ، پنیر، پنیر خامه ای، ماست موسیر، کشک، پنیر پیتزا و ماست چکیده را تولید می کند و بیش از ۵۰ نفر بصورت مستقیم و ۱۰۰ نفر بصورت غیر مستقیم مشغول به کار و فعالیت هستند.

در این بازدید همچنین احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان و روسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، منابع طبیعی، امور آب ، جهاد کشاورزی، ابراهمی زاده صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی، شرکت شهرک های صنعتی لار و کارشناسانی از دفتر برنامه ریزی و اقتصادی فرمانداری و ادارات دانشکده علوم پزشکی، و هم حضور داشتند و مواردی را بیان کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۹:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین