جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 26 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

خدمت رسانی جهادگران لارستانی به 12 روستای محروم

مسئول بسیج سازندگی لارستان با اشاره به فعالیت ۱۴ گروه جهادی در تابستان امسال برای ارائه خدمت در نقاط محروم گفت: در ۱۲ روستای محروم لارستان اردوهای جهادی برگزار می‌شود….

مسئول بسیج سازندگی لارستان با اشاره به فعالیت ۱۴ گروه جهادی در تابستان امسال برای ارائه خدمت در نقاط محروم گفت: در ۱۲ روستای محروم لارستان اردوهای جهادی برگزار می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان، محسن چرخی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به فعالیت ۶۰۰ نفر نیروی جهادگر در لارستان اظهار داشت: این شهرستان ۲۰ گروه جهادی دارد که ۱۴ گروه در تابستان به نقاط محروم رفته و با برگزاری اردوهای جهادی به ارائه خدمات به مردم این مناطق می‌پردازند.

وی با بیان اینکه تابستان امسال ۱۲ روستا شناسایی شده است، گفت: بیشترین فعالیت‌ها در بخش مرکزی شهرستان که محرومیت بیشتری نسبت به دیگر بخش‌ها دارد، بخش بیرم، بنارویه، عمادشهر و جویم انجام می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی لارستان با بیان اینکه فعالیت‌های اردوهای جهادی در طول سال استمرار دارد، افزود: فعالیت تابستان از ابتدای تیرماه آغاز شده و اردوهای دانشجویی در قالب ۷ روزه و ۱۰ روزه برگزار و شامل فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی می‌شود.

چرخی از برگزاری اردوهای یک روزه و سه روزه خبر داد و بیان کرد: این اردوها بیشتر توسط دانش‌آموزان انجام می‌شود که از جمله آنها ساخت دیوار یکی از مدارس نقاط محروم است که در مردادماه برگزار می‌شود همچنین اردوی دیگری در شهر لار توسط دانش‌آموزان در جهت زیباسازی و نقاشی سه بعدی در مدارس انجام می‌شود.

وی از برگزاری اردوی جهادی دانشجویی در روستای دولت‌آباد و زیارت در بخش مرکزی لار خبر داد و گفت: این اردو در تاریخ ۹ تا ۱۸ تیرماه برگزار شد که شامل فعالیت‌های عمرانی و تعمیر و بازسازی خانه‌های روستایی همچنین فعالیت‌های فرهنگی بوده است.

مسئول بسیج سازندگی لارستان درباره فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی در لارستان نیز افزود: در حال حاضر هنوز اعتبارات مشخص نشده به همین دلیل فعالیت در این حوزه منحصر به آموزش، مشاوره و مهارت‌افزایی شده است و به محض اعلام اعتبارات عرصه‌ها مشخص و به آنها تسهیلات داده می‌شود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۵:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین