جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دیدار چهره به چهره مردم بخش جویم با فرماندار لارستان و نماینده مردم

با حضور معاون استاندار و فرماندارویژه لارستان و نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش، مسائل و مشکلات ۷ روستای بخش جویم از نزدیک بررسی شد. به گزارش میلاد…

با حضور معاون استاندار و فرماندارویژه لارستان و نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش، مسائل و مشکلات ۷ روستای بخش جویم از نزدیک بررسی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، به اتفاق جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا باقری فرد مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، داود شفیعی بخشدار جویم وجمعی از مسئولین ادارات شهرستان و بخش، از روستاهای خرده دره، هرم، کاریان، بلغان، احمد محمودی، منصور آباد، جهاد آباد و شهر جویم بازدید کردند.

در این بازدید ها مردم این روستاها مشکلات خود را بیان و مسئولین نیز به بررسی این مشکلات پرداختند و قول حل و پیگیری آنها را دادند .

در روستای خرده دره مسلم صیاد فر رییس شورای اسلامی، مشکلات این روستا را ضعیف بودن آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت، بهسازی و آسفالت ورودی روستا، نبود زمین ورزشی و پارک و عدم زیرساخت های لازم در شهرک خرده دره را بیان کرد.

در روستای هرم نیز علی اصغر خادمی رییس شورای اسلامی روستا اهم موارد و مشکلات روستا را برای مسئولین تشریح کرد. اهم این مشکلات بهسازی و آسفالت شهرک، آبرسانی، گاز رسانی، اجرای طرح هادی، افزایش تعرفه برق، احداث پارک کوهپایه ای، احداث زمین چمن مصنوعی، بهسازی و تعریض جاده ورودی روستا و تسریع در اجرای فیبر نوری بود.

در روستای کاریان هم که کمبود آب شرب، آبرسانی، گازرسانی، اجرای بند خاکی نجم الدینی، خشک شدن چاه های آب کشاورزی، تجهیز و تکمیل مجموعه ورزشی، تامین اعتبار جهت اتمام ساختمان پاسگاه کاریان، ارتقاء جاده ها، بهسازی جاده منتهی به آتشکده آذرفرنبغ و اتمام و تجهیز سالن ورزشی نوسازی مدارس، از مشکلات مردم بود، توسط صدیقی از معتمدین این روستا عنوان شد.

مسئولین سپس به روستای بلغان رفتند و در محل دارالقران این روستا نشستی را با مردم ترتیب دادند. در این نشست جلیل رجایی عضو شورای اسلامی بلغان مشکلات و در خواست های اهالی را کمبود آب شرب، فرسوده بودن شبکه داخلی آب، اصلاح ابنیه ها در جاده، روکش آسفالت جاده اصلی، ایجاد اشتغال و مسکن جوانان، ضعیف بودن آنتن تلفن همراه، اجای فیبر نوری و اتمام سالن ورزشی خیر سازحسن پور عنوان کرد.

در روستای احمد محمودی نیز عبیداله قاسمی دهیار روستا، مهمترین موارد و درخواست های مردم این روستا را ایجاد زیرساخت های لازم در شهرک، کمبود آب، آسیب رساندن عشایر به مراتع و محیط زیست روستا، عدم شبکه های دیجیتال تلویزیونی ، ضعیف بودن تلفن همراه و اینترنت و نصب آب شیرین کن بیان نمود.

اسحاق محمودی دهیار جهاد آباد هم مشکلات روستای جهاد آباد را زیرسازی و آسفالت ورودی روستا، کمبود آب شرب، عدم تلفن ثابت، قیر رایگان، اتمام ساختمان دهیاری و اجرای طرح هادی دانست.

ایمان حاتمی از اهالی روستای منصور آباد هم مشکلات و درخواست ها و نیازهای روستا را کمبود آب، نبود فضای ورزشی و ایجاد مراکز فرهنگی و هنری در روستا را بیان کرد.

در شهر جویم هم یحیی عبداله زاده رییس شورای اسلامی شهر مواردی مهمترین آن استقرار ادارات امور مالیاتی و پلیس راهور، واگذاری زمین به جوانان فاقد مسکن، تسریع در صدور اسناد منازل، باغ ها و زمین ها، احداث شهرک جدید، حذف نقاط حادثه خیز در ورودی جویم به فرشته جان، مرمت گوراب کلون، اجرای بند خاکی مخ سوخته بهمنی، آبرسانی، گاز رسانی، روشنایی بولوار خلیج فارس و ایجاد ردیف استخدامی برای ورزش و جوانان جویم مطرح کرد.

فرماندار ویژه لارستان در این بازدیدها و در جمع مردم روستاهای بخش جویم در سخنانی خاطر نشان کرد: مسئولین باید نسبت به نیازها و درخواست های مردم پیگیر و پاسخگو باشند و در جهت توسعه روستاها حرکت کنند.

حسنی سرکشی مسئولان از روستاها و مناطق دوردست را یک وظیفه دانست و افزود: مسئولان نباید حتی یک لحظه از فکر روستائیان عزیز و زحمت کش بخصوص مناطق محروم و مستضعف غافل شوند.

وی تصریح کرد: سرکشی به روستاها و آشنایی نزدیک با معضلات و مشکلات روستاها در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی و با همراهی ادارات شهرستان شاهد عمران و آبادانی بیشتر در روستاها باشیم.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه اعتبارات فقط برای طرح ها و پروژه های نیمه تمام کددار اختصاص می یابد؛ گفت: البته در منطقه لارستان طرح های نیمه تمامی است که دارای کد نیستند که بایستی پیگیری و تلاش شود که این طرح ها کددار شوند تا اعتبار لازم جهت اتمام آنها اخذ شود.

حسنی ادامه داد: حضور مسئولین در بین مردم، نشان از مردمی بودن جمهوری اسلامی و همچنین دستاورد عظیم و ارزنده انقلاب و از برکات نظام است.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: احقاق حقوق و پيگيري مطالبات روستاييان عزیز از نکات مهمی است که با همکاري دستگاه‌هاي مرتبط بايد مورد پیگیری و بررسي قرار گيرد.

همچنین در این نشست ها و بازدیدها دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، محمد مظفری رییس دفتر نماینده، مهندس باقری فرد مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، بخشدار جویم و مسئولین ادارات نیز پاسخ های مقتضی را ارائه کردند.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۸:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “دیدار چهره به چهره مردم بخش جویم با فرماندار لارستان و نماینده مردم”

  1. اوزی گفت:

    مسولین. ونماینده. مجلس. چرا برای. بررسی. ومطالبات مردم. به منطقه. اوز. نمی. ایند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین