جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

هفته چهارم دي ماه 1387 -شماره 548 (اين ننگ تا ابد ماندني است)

بعضي زشتي‌ها با گذشت زمان و سپري شدن ايام از صحنه روزگار محو مي‌شود و مردم نيز آن را فراموش مي‌كنند اما بعضي پليدي‌ها ماندني و فراموش ناشدني است.ننگ عملكرد…

بعضي زشتي‌ها با گذشت زمان و سپري شدن ايام از صحنه روزگار محو مي‌شود و مردم نيز آن را فراموش مي‌كنند اما بعضي پليدي‌ها ماندني و فراموش ناشدني است.
ننگ عملكرد عمر سعد، شمر و سپاه يزيد در كربلا تا ابد ماندني است و هر انسان آزادانديشي در همه اعصار و قرون از آنان به زشتي ياد خواهد كرد.
در زمان ما نيز بعضي ننگ‌ها پاك شدني نيست.
فاجعه نسل‌كشي غزه و ددمنشي‌هاي صهيونيسم جهاني و عدم رسيدگي به آنان و بهره‌برداري از تجهيزات نابود كننده از جمله بمب‌هاي فسفري به وسيله اسرائيل، فاجعه‌اي است كه ننگ آن نه از دامن صهيونيسم بلكه از پيشاني استكبار جهاني و سازمان‌هاي عريض و طويل بين‌المللي پاك نخواهد شد.
به راستي چه خبر است چه چيزي اسرائيل را تهديد مي‌كند مردمي كه نه نيروي هوايي دارند نه نيروي دريايي و نه تجهيزات درست نيروي زميني بلكه با مشتي سلاح‌هاي دست‌ساز و غير مدرن اما با ايماني سرشار و مقاومتي وصف‌ناپذير در برابر ارتش چهارم يا پنجم دنيا قرار گرفته‌اند و اعلام هم مي‌شود كه امريكا سلاح‌هاي جديد و پيشرفته ديگري تحت اختيار اسرائيل قرار داده است يعني چه؟ انسان حيرت مي‌كند كه چه حادثه‌اي رخ داده و اسرائيل مي‌خواهد چه چيزي به چنگ آورد بمباران هوايي و فرو ريختن بمب‌هاي خوشه‌اي و كشتار ۲۸۰ تن از كودكان و جمعي از زنان و مردم بي‌دفاع براي ارتش چهارم يا پنجم جهان كمال بي‌هنري و بي‌استعدادي است.
قلع و قمح گوسفندي ايستاده براي پلنگ تيزدندان چه هنري است؟ آيا اينان نمي‌توانند بينديشند كه نهايت اين عمل شنيع جز زشتي و پليدي براي دست‌اندركاران آن چيزي به ارمغان نمي‌آورد و حتي پيروزي ظاهري آنان نيز هنر محسوب نمي‌شود.
لازم به ذكر است اكنون با گذشت هيجده روز از درگيري نابرابر، از نظر نظامي نه تنها صهيونيسم هيچ چيز را به دست نياورده است كه حمايت افكار عمومي جهان را از دست دادن و به عكس گروه حماس ضمن به دست آوردن حمايت جهاني، از نظر نظامي چيزي را از دست نداده است و همين حماقت صهيونيسم و آمريكا را آشكارتر مي‌سازد.
از خداي منان مي‌خواهيم كه در اين ايام شهادت غمبار بهترين بندگانش يعني حسين (ع) و ياران و اهلبيت وارسته‌اش مردم مظلوم غزه را ياري دهد و دشمن خونخوار و حاميان از خدا بي‌خبر آن را به خاك مذلت و خواري بنشاند.انشاءالله

مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین