پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 31 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

 ارائه خدمات رایگان پزشکی به 500 نفر از مردم منطقه محروم چاه نهر

نخستین اردوی جهادی پرسنلی سال ۹۷ دانشکده علوم پزشکی لارستان با حضور داوطلبانه ۴۰ نفر از پرسنل و ۵ پزشک در تخصص های مختلف در منطقه محروم چاه نهر برگزار…

نخستین اردوی جهادی پرسنلی سال ۹۷ دانشکده علوم پزشکی لارستان با حضور داوطلبانه ۴۰ نفر از پرسنل و ۵ پزشک در تخصص های مختلف در منطقه محروم چاه نهر برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان در این اردو که به همت ستاد اردوهای جهادی دانشکده و همکاری مجمع خیرین، واحد مشارکتهای اجتماعی، مدیریت فرهنگی دانشجویی و معاونتهای دانشکده برگزار شد، ۵ پزشک در رشته های تخصصی اطفال، داخلی، زنان و زایمان، جراحی عمومی و پزشک عمومی حضور داشته و جمعاً ۵۰۰ خدمت به متقاضیان ارائه شد.

فروغ مظلومی مدیر فرهنگی – دانشجویی دانشکده در تشریح آمار ارائه شده در این اقدام خداپسندانه اذعان داشت: ۷۰ مورد ویزیت بیماران داخلی، ۶۰ مورد ویزیت اطفال، بیش از ۵۰ مورد ویزیت زنان توسط متخصص، بیش از ۳۰ مورد بیماران مراجعه کننده به متخصص جراحی، همچنین بیش از ۱۰۰ نفر از همه خدمات بهداشتی درمانی نظیر چک قند و فشار خون، اندازه گیری BMI، مشاوره تغذیه، مامایی، دیابت و روانشناسی استفاده کردند.

دکتر کریمی رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان که به همراه معاونتهای خود در این اردو حضور داشت، نیز ضمن بازدید از اقدامات انجام شده توسط پرسنل، به بررسی مشکلات بهداشتی درمانی منطقه پرداخت.

وی در ادامه از تجهیز درمانگاه این مرکز خبر داد و افزود: در صورت تامین یونیت دندانپزشکی برای درمانگاه چاه نهر از سوی خیرین، این دانشکده برای یک روز در هفته، دندانپزشک یکی از مراکز همجوار را برای ارائه خدمات رایگان به گروه هدف کودکان زیر ۱۴ سال، مادران باردار و زنان شیرده تامین نماید.

گفتنی است سایر افراد محلی نیز می توانند از خدمات دندانپزشکی با تعرفه دولتی در این مرکز استفاده نمایند.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۹:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین