جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اتمام عملیات حفاری قسمت فوقانی تونل شهدای خلیج فارس

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از اتمام عملیات حفاری قسمت فوقانی تونل شهدای خلیج فارس یا گردنه بالنگستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى اداره…

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از اتمام عملیات حفاری قسمت فوقانی تونل شهدای خلیج فارس یا گردنه بالنگستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستان، محمدرضا باقری فرد در آستانه سفر جناب آقای دکتر اخوندی مقام عالی وزارت به لارستان از اتمام عملیات حفاری هدینگ تونل شهدای خلیج فارس در محور لار -لامرد حدفاصل ارد – فداغ خبر داد.

باقرى فرد اظهار داشت : حذف گردنه صعب العبور بالنگستان حدفاصل محور ارد -فداغ که در سال ۱۳۸۹ با احداث تونل ۸۶۰ متری در دستور کار راه و ترابری وقت قرار گرفته بود که پس از انجام ۸۰ متر بدلیل عدم وجود منابع مالی متوقف شده بود و در سال ۱۳۹۵ در بازدید دکتر اکبری مدیرکل نگهداری ابنیه و با تاکید مهندس حسن نیا معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در راستای حذف گردنه صعب العبور بالنگستان در لیست پروژه های رفع نقاط حادثه خیز مصوب سازمان راهداری قرار گرفت و به اداره کل راه و شهرسازی لارستان ابلاغ شد .

وى افزود: قرارداد اجرای این عملیات به مبلغ ۱۰۴میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای منعقد و امروز شاهد اتمام عملیات حفاری قسمت فوقانی تونل و بازگشایی آن هستیم.

مديركل راه شهرسازى لارستان با اشاره بر اينكه مهم‌ترین قسمت اجرای‌ تونل مربوط به بازگشایی و حفاری تونل است، ادامه داد: با انجام عملیات های باقیمانده شاهد بهره برداری از این تونل و کاهش چشمگیر محور لار -لامرد و دسترسی ایمن شهرستانهای جنوبی فارس و بخش بیرم و دهستان فداغ به لارستان خواهیم بود.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۴:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین