چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

کلنگ زنی احداث مرکز خدمات جامع سلامت روستای «کورده» لارستان

کلنگ آغاز ساخت مرکز خدمات جامع سلامت روستای کورده لارستان به زمین زده شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در…

کلنگ آغاز ساخت مرکز خدمات جامع سلامت روستای کورده لارستان به زمین زده شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، علی اصغر علی پور معاون سیاسی فرمانداری ، علی پیروز بخشدار مرکزی، دکتر کریمی رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان، معاونین وی، جمعی از مسئولین و قشرهای مختلف مردم، کلنگ آغاز ساخت مرکز خدمات جامع سلامت روستای کورده لارستان به زمین زده شد.

در آیین این مراسم فرماندار ویژه لارستان در سخنانی کارخیر و نوع دوستی را نشان از فرهنگ دیرینه مردم منطقه لارستان بزرگ دانست و از خیرین این طرح که کار بسیار پسندیده ای را در راستای امر بهداشت و درمان انجام می دهند؛ تقدیر و تشکر کرد.

حسنی تصریح کرد: امیدواریم با هم افزایی بین خیرین و اعتبارات دولتی بتوانیم  فقر و محرومیت را از چهره روستاها بزداییم و روز به روز زمینه رشد و ترقی و آبادانی  شهرها و روستاهای این دیار را فراهم نماییم.

گفتنی است مرکز خدمات جامع سلامت روستای کورده لارستان قرار است در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیون تومان توسط ورثه مرحوم حاج نوروز موقر احداث شود.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۷:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین