سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

در  معارفه دانشجویان ورودی 97 مجتمع اموزش عالی لارستان چه گذشت؟

آئین معارفه دانشجویان ورودی ۹۷ مجتمع آموزش عالی لارستان با حضور حسنی فرماندار ویژه لارستان، علیپور معاون فرماندار، طاهری ریاست مجتمع آموزش عالی و مسئولان و دانشجویان مجتمع در  تاریخ…

آئین معارفه دانشجویان ورودی ۹۷ مجتمع آموزش عالی لارستان با حضور حسنی فرماندار ویژه لارستان، علیپور معاون فرماندار، طاهری ریاست مجتمع آموزش عالی و مسئولان و دانشجویان مجتمع در  تاریخ ۱۶مهرماه در محل تالار اندیشه دانشکده پرستاری برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم طاهری ریاست مجتمع آموزش عالی ضمن خوش آمدگویی به مهمانان و دانشجویان جدیدالورود، حال و هوای فضای دانشجویی را متفاوت با دوران دبیرستان عنوان کرد و از دانشجویان خواست با توجه به شرایط جدیدی که در آن حضور دارند از فرصت های پیشرو استفاده بهینه کنند و با آسیب های موجود در دوران دانشجویی مقابله نمایند. وی مهمترین رسالت دوران دانشجویی را پرداختن به درس و راه رسیدن به اهداف و نتایج دلخواه آینده را علم آموزی دانست. طاهري در پایان ضمن معرفی معاونت های مختلف دانشگاه، از دانشجویان خواست با مراجعه به سامانه آموزشی از مسائل آموزشی خود و دانشگاه اطلاع پیدا کنند.

سخنران بعدی برنامه  حسنی فرماندار ویژه لارستان بود. وي تحصیل علم و دانش را یکی از راههای تاثیر بر جامعه دانست و از دانشجویان خواست که قدر دوران دانشجویی خود را بدانند زیرا برای این دوران هزینه های مادی و معنوی زیادی توسط آنان و جامعه پرداخت میشود. فرماندار ویژه لارستان عدم علم آموزی صرف در دانشگاه را لازمه تحصیل دانست و دانشجویان را تشویق به فعالیت در حوزه های مختلف دانشگاهه نمود. ایشان در پایان به دانشجویان توصیه نمود با توجه به ظرفیت خیرین و پتانسیل های موجود در لارستان دست به نوآوری بزنند و برای پیشرفت جامعه قدم بردارند.

 

از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم پخش کلیپ با موضوع لارستان و مجتمع آموزش عالی، معرفی مرکز مشاوره دانشگاه توسط خانم  غلامی مدیر گروه روانشناسی، اجرای گروه سرود آدینه، خیر مقدم گویی توسط دانشجویان با لهجه ها و گویش های متفاوت کشور و برگزاری مسابقه بین دانشجویان ورودی جدید بود.

گفتنی است مجتمع آموزش عالی لارستان طی سال ۹۷ بالغ بر ۱۹۰ دانشجو در ۷ رشته تحصیلی را ثبت نام نموده است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین