پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

افتتاح ساختمان جدید مرکز مشاوره و روان درمانی مجتمع آموزش عالی لارستان

طی مراسمی با حضور  رحیمی رییس مرکز مشاوره دانشگاه شیراز، طاهری ریاست و برخی دیگر از مسئولین مجتمع آموزش عالی لارستان دفتر جدید مرکز مشاوره و روان درمانی این مجتمع…

طی مراسمی با حضور  رحیمی رییس مرکز مشاوره دانشگاه شیراز، طاهری ریاست و برخی دیگر از مسئولین مجتمع آموزش عالی لارستان دفتر جدید مرکز مشاوره و روان درمانی این مجتمع افتتاح گردید.

به گزارش میلادلارستان این مرکز که در ضلع شمال غربی دانشگاه بازسازی شده است شامل دو اتاق مشاوره، یک اتاق بازی درمانی و سالن انتظار می باشد. همچنین به روزترین تجهیزات در حوزه علوم شناختی جهت تشخیص و درمان اختلالات یادگیری و بیش فعالی نیز در این مرکز وجود دارد.

در آیین افتتاحیه ساختمان این مرکز  رحیمی رئیس مرکز مشاوره دانشگاه شیراز و دبیر منطقه ۷ کشور ضمن ابراز خرسندی از این اتفاق، ایجاد این مرکز در منطقه لارستان را امری مهم دانست و گفت: این مجتمع می تواند در کنار ایفای نقش اصلی خود یعنی آموزش دانشجویان، در زمینه های مشاوره پیش ازدواج و پیشگیری از رفتارهای آسیب رسان و ‌… به مردم شهرستان نیز خدمت رسانی نماید‌.

گفتنی است مرکز مشاوره و روان درمانی مجتمع که فعالیت آن از سال ۹۵ آغاز شده است، علاوه بر مشاوره و روان درمانی، دارای آزمایشگاه اختصاصی و پیشرفته علوم شناختی مغز نیز می باشد. در حاشیه این مراسم از کتاب روش نوین یادگیری املای کلمات با تکنیک تصویرسازی نوشته شده توسط خانم مرادپور یکی از دانشجویان و دکتر غلامی عضو هیئت علمی گروه روانشناسی مجتمع رونمایی شد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۳:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین