جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

حضور پدر گردشگری ایران در لارستان+پوستر

دکتر مرتضی طالع ماسوله که از وی به پدر گردشگری ایران یاد می شود ۲۸ و ۲۹ آبان در لارستان خواهد بود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

دکتر مرتضی طالع ماسوله که از وی به پدر گردشگری ایران یاد می شود ۲۸ و ۲۹ آبان در لارستان خواهد بود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مرکز رشد واحدهای فن آور لارستان، دکتر مرتضی طالع ماسوله از دانش‌آموختگان دکترای مدیریت توسعه با گرایش روابط بین الملل از دانشگاه ژنو سوییس و از بنیانگذاران سازمان ایرانگردی و جهانگردی است. طالع که یکی از بنیان گذاران سازمان میراث فرهنگی کشور است در زمینه سرمایه گذاری و جذب توریسم سابقه طولانی دارد.

طالع ماسوله، دارای سابقه ای طولانی در امر پژوهش و مدیریت های گوناگون در سطح ملی است. وی سمت هایی چون: مشاور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاون دفتر تدوین استانداردهای فنی و نظارت سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری و مسئول خانه‌های گردشگری کشور و تدریس در دانشگاه‌های معتبر کشور را در کارنامه کاری خود دارد.

این چهره شناخته شده دو روز (۲۸ و ۲۹ آبان) مهمان منطقه لارستان خواهد بود و در کارگاه آموزشی خود، از راهکارهای ایجاد و توسعه صنعت گردشگری در این سرزمین کهن و تاریخی، خواهد گفت.

وی همچنین در این سفر فشرده، با همکاری اداره میراث فرهنگی لارستان، از مکان‌های تاریخی و فرهنگی دیدن خواهد کرد. سفر کوتاه به بخش اوز لارستان، نشستی با خیرین و سرمایه‌گذاران لارستان با موضوع «اقتصاد گردشگری در منطقه کهن لارستان» نیز از دیگر برنامه های وی در این سفر است.

گفتنی است سفر دکتر ماسوله به همت شورای اسلامی شهر لار، شورای اسلامی شهرستان لارستان، فرمانداری ویژه، شهرداری لار و مرکز رشد واحدهای فن آور تدارک دیده شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۴:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین