جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

حضور خانواده شهید حججی و فرمانده سپاه فجر فارس در لارستان

ویژه برنامه «منادیان وحدت» با حضور فرمانده ارشد سپاه فجر فارس در لارستان برگزار می شود. به گزارش میلاد لارستان نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه لارستان با محوریت اعلام ویژه…

ویژه برنامه «منادیان وحدت» با حضور فرمانده ارشد سپاه فجر فارس در لارستان برگزار می شود.

به گزارش میلاد لارستان نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه لارستان با محوریت اعلام ویژه برنامه های هفته وحدت و هفته بسیج برگزار شد.

در این نشست، سرگرد امیر جاهدی در سخنانی با گرامیداشت هفته وحدت و میلاد حضرت محمد(ص) و با ابراز خرسندی از تقارن آن با هفته پرشکوه بسیج، اظهار داشت: به همین مناسبت بیش از ۱۲۰ برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی، مذهبی، سیاسی و غیره در نقاط مختلف لارستان برگزار می شود.

وی با برشمردن اهم این برنامه ها، افزود: دیدار با علمای اهل سنت و برگزاری نمازهای مشترک اهل تسنن و تشیع و همچنین دیدار با خانواده های شهدای اهل سنت از  جمله برنامه های شاخص در این ایام است.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان تصریح کرد:  همزمان با روز حضرت رسول اکرم(ص) ویژه برنامه «منادیان وحدت» در حسینیه اعظم شهر لار و با حضور سردار غیاثی فرمانده ارشد سپاه فجر استان فارس برگزار می شود.

این مسئول شعار امسال هفته بسیج را «بسیج ملت برای خدمت» اعلام کرد و ادامه داد: در هفته بسیج ۸ اردوی جهادی در راستای خدمت به محرومین در نقاط مختلف لارستان برپا می شود.

جاهدی تصریح کرد: اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، سرپرستی از ۱۱۰ خانواده یتیم و بی سرپرست، اهدای ۵۰ هزار سی سی خون و اهدای جهیزیه به نوعروسان از دیگر برنامه های خدمت رسانی و محرومیت زدایی بسیجیان در هفته بسیج سال جاری است.

وی همچنین از برگزاری بزرگداشت شهدای دانشجو با دعوت از خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی با سخنرانی سردار آفاق از فرماندهان جبهه مقاومت در روز پنجشنبه هفته جاری خبر داد و یادآور شد: این مراسم بزرگ به همت دانشگاه علمی کاربردی با همکاری بسیج دانشجویی لارستان در حسینیه اعظم لار برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان با بیان اینکه از کتاب نقاشی کودکانه بهشتیان ۲ با موضوع خاطرات شهید حججی تهیه شده توسط هنرمندان بسیجی لارستان رونمایی می شود، عنوان کرد: مسابقه کتابخوانی سلام بر ابراهیم ویژه ورزشکاران بسیجی، برگزاری نمایشگاه حاصل دسترنج و هنر خواهران بسیجی در نگارخانه سبز لار، دیدار و دلجویی از بسیجیان پیشکسوت با عنوان طرح مودت، غبارروبی قبور مطهر شهدا و تجدید بیعت مجدد بسیجیان با آرمانهای امام و شهدا، حضور سراسری صالحین در نماز جمعه های سراسر شهرستان توسط حلقات صالحین، برگزاری طرح ابتکاری زائر آفتاب و رسیدگی به خانواده شهدا و حضور در کنار مادران شهدا و دلجویی از آنان، اختتامیه جشنواره انشاءنویسی دانش آموزی با موضوع چرا مرگ بر آمریکا که با ارسال بیش از ۲ هزار انشاء به دبیرخانه، اکران مستند شهید نژادپور، برپایی موکب ها و برگزاری جشن های میلاد از جمله برنامه های فرهنگی قابل اجرا در لارستان است.

وی تصریح کرد: مسابقات ورزشی مختلفی در رشته های شنا، فوتسال، والیبال، تیراندازی، پیاده روی خانوادگی و کوهپیمایی سراسری بسیجیان از جمله برنامه های ورزشی پیش بینی شده در این ایام پرشور و نشاط است.

سرگرد جاهدی در پایان، از برگزاری مراسم بزرگ «شکوه مقاومت» با حضور سراسری نیروهای بسیجی در روز ۵ آذر خبر داد و اضافه کرد: این گردهمایی بزرگ با حضور  عموم امت حزب الله و ولایتمدار لارستان در شامگاه روز دوشنبه هفته آتی در سالن ورزشی تختی شهر قدیم لار برگزار می شود.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۷:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین