جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

دیدار فرماندار و اعضا شورای تامین با فرمانده سپاه ناحیه لارستان

دیدار فرماندار و اعضا شورای تامین با فرمانده سپاه ناحیه لارستان دیدار کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران…

دیدار فرماندار و اعضا شورای تامین با فرمانده سپاه ناحیه لارستان دیدار کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان به همراه احمد علمدار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان و اعضا شورای تامین شهرستان با سرهنگ عیسی افسری فرماندهی و جمعی از پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان دیدار کردند.

در این دیدار صمیمانه فرماندار ویژه لارستان در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران در سخنانی تصریح کرد: از ابتدایی که سپاه تشکیل شد و اعلام موجودیت کرد، دشمنان این نظام و انقلاب، انواع اهانت‌ها و تحلیل‌ها را به سطح سپاه روا داشت، از این‌رو می‌توان گفت نقش مثبت و تأثیرگذار سپاه در حفظ و حراست از انقلاب موفق بوده است.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که همه جای کشور و اطراف آن در منطقه نقش مثبت، سازنده و تأثیرگذار سپاه قابل مشاهده است.

دهقان گفت: سپاه تنها بحث امنیتی، اطلاعاتی، دفاعی، سیاسی را برعهده ندارد، بلکه در مباحث سازندگی، امور فرهنگی و اجتماعی و محرومیت زدایی نقش تأثیرگذاری ایفا کرده است، همچنین سپاه توانسته خدمات قابل توجهی را به مردم و انقلاب ارائه کند و خدمات سپاه ملموس بوده و نقش سپاه قبل، حین و بعد از جنگ قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه پیوند مردم و سپاه هر چه عمیق‌تر و راسخ‌تر باشد به نفع نظام است، گفت: باید هرچه می‌توانیم در راستای دفاع و حمایت از سپاه مقتدر و همچنین رشد و بالندگی این مجموعه تلاش کنیم.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه دفاع مقدس سند افتخار و جاودانگی ایران اسلامی است، گفت: سپاه هیچگاه اجازه نخواهد داد دشمنان این نظام و زیاده خواهان ذره ای به خاک ایران اسلامی و همچنین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تجاوز کنند.

نماینده عالی دولت در لارستان تاکید کرد: در عملیات وعده صادق نیز، همه مردم عزیز حس افتخار و غرور داشتند و حتی ملت‌ها و کشورهای آزادیخواه دنیا به ایران و ایرانی افتخار کردند.

در ادامه سرهنگ افسری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان و اعضا شورای تامین شهرستان نیز به ایراد سخن پرداختند.

فرماندار در پایان با اهدا لوح تبریک و سپاس، از فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان تجلیل کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین