سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

راهکار جبران ناکارآمدی ها انتخاب آگاهانه است نه عدم شرکت در انتخابات

فرمانده سپاه ناحیه لارستان با بیان اینکه راهِ حل جبران ناکارآمدی ها مشارکت و انتخاب آگاهانه است نه عدم شرکت در انتخابات، گفت: حضورِ مردم پشتوانه بین المللی کشور است….

فرمانده سپاه ناحیه لارستان با بیان اینکه راهِ حل جبران ناکارآمدی ها مشارکت و انتخاب آگاهانه است نه عدم شرکت در انتخابات، گفت: حضورِ مردم پشتوانه بین المللی کشور است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه لارستان پس از برگزاری نماز جمعه ، نشست ویژه بصیرتی انتخاباتی با حضور  فرمانده سپاه لارستان و مردم عمادشهر در مسجد قبای این شهر برگزار  شد.

سرهنگ افسری در این نشست گفت: عده ای در گوشه و کنار با گفتن این حرف که در کشور ناکارآمدی وجود دارد زنگ و آهنگ تحریم رأی و عدم شرکت در انتخابات را می نوازند ،اما باید بدانند این ناکارآمدی هایی که ما مشاهده می کنیم را نمی توان به تمام مجموعه نظام تعمیم داد.

وی افزود: در بعضی از قسمت ها ناکارآمدی وجود دارد اما این ناکارآمدی ها کلِ مجموعه را زیر سؤال نمی برد،راه آن تعمیر و برطرف ساختن عیب است.

فرمانده سپاه لارستان در ادامه ضمن ارائه گزارشی اجمالی از وضعیت و جایگاه ایران در سطح بین المللی گفت: کشور ما ایران در بسیاری از شاخصه ها بنابر آمار معتبر بین المللی دارای کارآمدی مطلوبی است،به طور مثال در زمینه ۹ تکنولوژیِ روز دنیا جزء ده کشور برتر هستیم،در مدیریت منطقه و دیپلماسی عمومی در عراق، سوریه و فلسطین برتر و موفق هستیم،علی رغم حاکمانی که دنباله رو استکبار بوده اند ما توانسته ایم محور مقاومت را ایجاد و تقویت کنیم.

افسری ادامه داد: در زمینه تولید علم به اذعان آمار معتبرِ سال ۲۰۲۰، از لحاظ کیفی رتبه ۱۲ و از لحاظ کمّی رتبه۱۵ جهان را داریم.در زمینه فناوری نانو رتبه چهارم دنیا را داریم و از لحاظ رشدعلمی رتبه دوم را داریم.

وی افزود: همانطور که می بینیم کشور ما در زمینه ساخت انواع موشک ها از کشورهای برتر جهان است،در همین زمینه واکسن کرونا بسیاری از کشورها در پلتفرم های اولیه مانده اند اما ما توانستیم در این عرصه موفق شویم.

فرمانده سپاه لارستان بیان داشت: البته در بسیاری از عرصه ها مانند معدن،واردات و صادرات، حجم بالای نقدینگی و نظام توزیع، بازار خودرو،مسکن،اشتغال،بورس دچار مشکلاتی هستیم که باید این مشکلات برطرف شود.

وی اظهار داشت: برای برطرف کردن این مشکلات نیازمند یک مرد میدان هستیم و این تفکر  که می گویند بخاطر ناملایمات پای صندوق های رأی نرویم یک تفکر غلط است.

سرهنگ افسری اشاره ای نیز به مسئله پیروزی فلسطین نیز داشت و گفت: دشمن همواره به دنبال این بود که از اختلاف های جزئی فِرَق اسلامی سوء استفاده کند و میان آنها دودستگی ایجاد کند،اما همدلی مسلمانان و شکست معادله معامله قرن، حمایت های همه جانبه از فلسطین در تمامی کشورهای دنیا و حمایت از محور مقاومت توسط جمهوری اسلامی ایران باعث شد که فلسطینیان از حالت دفاعی به حالت تهاجمی درآمدند و به پیروزی رسیدند.

افسری در ادامه گفت: مسئله ای که  این روزها شاید دشمن بر آن پافشاری می کند مسئله شورای نگهبان است،شورای نگهبان ما ریشه در تاریخ دارد،دارای مشروعیت است.معادل شورای نگهبان ما در کشورهای دیگر با دیوان قانون اساسی،شورانی قانون اساسی و…پوشش داده می شود.

فرمانده سپاه لارستان در پایان گفت: این کشور پشتوانه بین المللی میخواهد و این پشتوانه به واسطه حضور مردم تقویت می شود، امروز آتش دشمن مشارکت مردم را نشانه گرفته است که جلوی این مشارکت را بگیرند و به حداقل برساند که مردم ما با هوشیاری ان شاءالله این توطئه را خنثی خواهند کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۳:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین