جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 16 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

محرومیت زدایی و اشتغالزایی کلیدواژه دیدار فرماندهان سپاه لارستان، گراش، اوز و خنج با نماینده مردم

  نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه به دعوت سرهنگ افسری در سپاه ناحیه لارستان حضور یافتند. به گزارش میلاد لارستان…

 

نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه به دعوت سرهنگ افسری در سپاه ناحیه لارستان حضور یافتند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه لارستان، در این جلسه که فرماندهان و مسئولین سپاه نواحی لارستان، گراش،اوز و خنج و برخی از مسئولین شهرستان از جمله رئیس شورای اسلامی شهر لار نیز حضور داشتند پیرامون موضوعات مهمی همچون محرومیت زدایی و اشتغال زایی در منطقه حوزه انتخابیه نماینده بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

سرهنگ افسری در این دیدار ضمن عرض خیرمقدم به نماینده محترم مردم در سخنانی با اشاره به فعالیت ۱۱۰ گروه جهادی در لارستان گفت: این گروه های جهادی در عرصه های مختلفی همچون سازندگی،عمران و آبادانی، محرومیت‌زدایی، امدادرسانی،اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی، بهداشت، سلامت و مبارزه با کرونا و …در حال جهاد و خدمت صادقانه به مردم و مناطق محروم هستند.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان افزود: مجموعه سپاه و بسیج ضمن احصاء کمبود ها، معضلات و مشکلات مردم  و همچنین زمینه یابی عرصه های محرومیت زدایی و سازندگی در منطقه و  در اختیار داشتن گروه های جهادی، فعالیت ها و اقدامات کمی و کیفی بسیار خوبی را به انجام رسانده  و از این ظرفیت عظیم و توانمند برای هرگونه همکاری و همیاری با دولتمردان و دستگاه های اجرایی در راستای محرومیت زدایی، سازندگی و پیشرفت و آبادانی در منطقه بیش از پیش استفاده خواهد نمود.

وی در پایان سخنان خود با تقدیر از فعالیت های دکتر حسین زاده، خواستار اختصاص منابع و امکانات  از محل تخصیص بودجه های دولتی و در اختیار نماینده به سپاه های شهرستان های حوزه انتخابیه برای فعالیت های محرومیت زدایی و اشتغال زایی شد.

در ادامه فرماندهان نواحی گراش و اوز نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت ها به بیان نظرات، راهکارها و درخواست های خود پرداختند.

در پایان این جلسه دکتر حسین زاده سپاه را ناجی کشور در بزنگاه های مختلف دانست و اظهار داشت: سپاه در عرصه های مختلف به داد مردم و دولت ها رسیده و عَلَم نظام و انقلاب را نگه داشته است.

وی تصریح کرد: بنده  با  اعتماد کامل به سپاه و مشاهده اخلاص در کار این عزیزان، این نهاد انقلابی،ارزشی و جهادی را بهترین یار و یاریگر برای فعالیت های محرومیت زدایی و اشتغال زایی دانسته و از همه امکانات و منابع برای حمایت و پشتیبانی از آنان استفاده خواهم کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱:۵۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین